eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKrótkie dojazdy do pracy - jak dbać o silnik?Re: Krótkie dojazdy do pracy - jak dbać o silnik?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
    nv.de!newsfeed.kamp.net!newsfeed.kamp.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshostin
    g.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neos
    trada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 23 Aug 2010 19:54:14 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Krótkie dojazdy do pracy - jak dbać o silnik?
    References: <i4l3jg$fd0$1@node1.news.atman.pl> <i4lge1$7ju$1@inews.gazeta.pl>
    <i4m82l$hje$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@d...wkurw.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@d...wkurw.org>
    <X...@1...0.0.1>
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 32
    Message-ID: <4c72b5c6$0$22816$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.131.47
    X-Trace: 1282586054 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22816 83.11.131.47:6692
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2305870
    [ ukryj nagłówki ]

    Maciej Leszczynski pisze:
    > Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> wrote in
    > news:slrni718dq.129.rekin@drapak.wkurw.org:
    >
    >> Chodzi o to, żeby kupić ładną, niezarżniętą, nieswapowaną. Te
    >> auta mają już swoje lata i naprawdę ładne sztuki nie trafiają
    >> się codziennie.
    >
    > ale da sie znalezc i nie trzeba miec farta

    Ale nie jest to też takie łatwe jak kupienie takiego auta zadbanego w
    słabej wersji silnikowej.

    W przypadku Hondy dochodzi do tego jeszcze cena jak za zboże - Civic w
    wersji sportowej to chyba najwolniej tracący na wartości samochód.

    Ogromna większość hothatchy z tamtych czasów padły łupem
    wieś-tuningowców. Do tego są to relatywnie konie mechaniczne i w tej
    chwili głównie służą do palenia gumy pod remizami. O takich fanaberiach
    jak częsta wymiana oleju na dobry syntetyk co przebieg przewidziany
    przez producenta to w ogóle zapomnij.

    I dlatego auta typu Civic VTi, Golf GTI, 205, Astra GSi itp. w stanie
    niedobitym to jednak unikaty.
    Może nie ma to żadnej wielkiej wartości powiedzmy "muzealnej", ale to
    prostu jest ciężko.
    A szkoda, bo to była w sumie złota era dla aut tego typu - projektowane
    pod kątem dobrej trakcji, a nie tylko odpychania się na prostej (jak to
    ma miejsce dzisiaj).

    Dziś w zasadzie ostał się tylko Civic z tamtej linii, no i limitowane
    edycje typu Focus RS.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: