-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!feeds.phibee-telecom.net!border2.nnt
p.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neo
strada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Królik i jego przyjaciele
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <r3415m$e8q$1@news.icm.edu.pl>
<X...@1...0.0.1>
<0...@g...com>
<5e564c4b$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
From: "T." <k...@i...pl>
Date: Wed, 26 Feb 2020 16:03:23 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.5.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5e564c4b$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 25
Message-ID: <5e5688bb$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.191.107.118
X-Trace: 1582729403 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 511 79.191.107.118:52724
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2672672
[ ukryj nagłówki ]>
> A co Ty chciales zrobic za 30 mln ?
>
> To starczy na jedna mala hale, tylko po co,
> albo na nagrody w konkursach, albo na pensje zarzadu ... na pewno nie na
> przygotowanie produkcji auta.
> Nawet pola pod fabryke nie kupisz - zakladajac, ze chcemy miec miejsce
> np na 1000 samochodow.
>
> Wiec ktos tam dostal pensyjke ...
>
> J.
>
Według mnie budowa małego auta elektrycznego jest znacznie prostsza niż
spalinowego. Wszystkie elementy są dostępne do kupienia - nie potrzeba
praktycznie żadnej fabryki poza montownią. Tylko z karoserią większy
kłopot, bo trzeba ją przetestować pod kątem bezpieczeństwa (i
homologować całość), a potem samodzielnie produkować. Ale mamy XXI wiek,
większość problemów można rozwiązać za pomocą komputerów, bez budowy
kosztownych i czasochłonnych prototypów. Powinno się mieć zespół 20-50
inżynierów, jakiegoś menedżera od projektów, a w tym czasie budować
fabrykę "greenfield". VW pod Poznaniem wybudował w 18 miesięcy, w
międzyczasie projektowali auto.
T.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.02.20 16:24 J.F.
- 26.02.20 16:27 J.F.
- 26.02.20 16:31 J.F.
- 26.02.20 17:07 Przemek Jedrzejczak
- 26.02.20 17:35 T.
- 26.02.20 17:43 T.
- 26.02.20 17:59 Budzik
- 26.02.20 17:59 Budzik
- 26.02.20 18:00 J.F.
- 26.02.20 18:36 J.F.
- 26.02.20 18:53 kk
- 26.02.20 21:59 Budzik
- 26.02.20 22:01 T.
- 26.02.20 22:03 T.
- 26.02.20 22:04 T.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-10 Warszawa => Presales Engineer IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS