  • 371. Data: 2015-04-05 12:08:01
    Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2015-04-04, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Biorac pod uwage ze prace masz siedzaca, to chyba lepiej robic obiema
    >:-)

    W DAFie lewa noga znalazła zatrudnienie w deptaniu dodatkowego pedału od
    hamulca silnikowego. To jej wystarczy ;)

    --
    WildS

  • 372. Data: 2015-04-05 12:52:41
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-04-05 o 11:49, RadoslawF pisze:

    > Ale zdradzisz tajemnice gdzie i czym ?

    Żadna tajemnica. Jakaś Scania czy coś podobnego. Nie pamiętam dokładnie.
    Wożono mnie oczywiście w Polsce.

    --
    MN

  • 373. Data: 2015-04-05 22:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > I jak działają.

    Czyli Twoim zdaniem, jak wytne z twojej wypowiedzi "I jak działają." i
    opisze zasade działania silnika to bedzie ok, bo przeciez wyciąłem tak zeby
    pasowało a sam temat czy kontekst nie ma znaczenia.
    Cóż. Nie pierwszy raz próbujesz wcisnac ciemnote.

  • 374. Data: 2015-04-06 05:50:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
> [...]
    > zeby
    > pasowało a sam temat czy kontekst nie ma znaczenia.

    Będzie bardziej ok, niż próba dyskusji z tematem sprzed czterdziestu postów.
    Nie każda wypowiedź musi się odnosić do całego wątku, niektóre mogą i często
    są odpowiedzią na jeden konkretny problem, sprostowaniem czyjejś pojedynczej
    wypowiedzi, minięcia się z prawdą itd.

    Zwłaszcza jak ktoś w wątku nie uczestniczy i widzi to co w cytacie, to i
    odpowiedź jest na to co w cytacie - bez znaczenia czy Ty, uczestnicząc w
    nim, pamiętasz 40 postów wstecz czy nie.
    Nie dyskutuje się z Twoim wyobrażeniem o wątku, a z tym co napisałeś w
    ostatnim poście.

  • 375. Data: 2015-04-06 08:14:23
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-04-05 o 22:00, Budzik pisze:
> [...]
    > pasowało a sam temat czy kontekst nie ma znaczenia.
    > Cóż. Nie pierwszy raz próbujesz wcisnac ciemnote.

    Z tym gościem nie da się dyskutować. Albo będzie chciał zrobić z Ciebie
    kretyna albo doda do swojego sławnego KF'a.

    --
    MN

  • 376. Data: 2015-04-06 10:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Będzie bardziej ok, niż próba dyskusji z tematem sprzed czterdziestu
    > postów.

    To wiele wyjasnia.
    A dyskusja nie była sprzed 40 postów - kazde z ostatnich 5 było cały czas o
    automatach...

    > Zwłaszcza jak ktoś w wątku nie uczestniczy i widzi to co w cytacie, to
    > i odpowiedź jest na to co w cytacie - bez znaczenia czy Ty,
    > uczestnicząc w nim, pamiętasz 40 postów wstecz czy nie.

    To prowadziłoby do koniecznosci zostawiania jednak zdecydowanie dłuższych
    cytatów niż zwykło się robić.
    Zostawia się cytat na ktory sie odpowiada, ale kontekst watku pozostaje
    jednak w pamieci - jak nie czytałes watku i wpadasz po 200 postach to
    wypadałoby jednak cofnac sie pare postów i przeczytac o czym dyskusja....

    Ale skoro kontekst i temat wątku nie jest wazny to zaczynam widziec Twoje
    odpowiedzi w innym swietle.

  • 377. Data: 2015-04-06 10:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > Z tym gościem nie da się dyskutować. Albo będzie chciał zrobić z
    > Ciebie kretyna albo doda do swojego sławnego KF'a.

    Powiedziałbym ze po prostu ma swój specyficzny urok :)

  • 378. Data: 2015-04-06 19:57:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > jednak w pamieci - jak nie czytałes watku i wpadasz po 200 postach to
    > wypadałoby jednak cofnac sie pare postów i przeczytac o czym dyskusja....

    Ale po co, skoro mam ochotę odpowiedzieć na jedno konkretne zdanie, a wcale
    nie brać udziału w dyskusji o idiotycznym pomyśle?

    > Ale skoro kontekst i temat wątku nie jest wazny to zaczynam widziec Twoje
    > odpowiedzi w innym swietle.

    Wreszcie.

  • 379. Data: 2015-04-06 21:09:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ale po co, skoro mam ochotę odpowiedzieć na jedno konkretne zdanie, a
    > wcale nie brać udziału w dyskusji o idiotycznym pomyśle?

    No to pisze, ze wtedy warto zaznaczyc ze jest to OT a nie kontynuować
    dyskusję jakby to było "w temacie".
    Twoja ocena jakosci pomyłu nie ma tu nic do rzeczy, tym bardziej skoro sie
    do niego nie odnosisz. Rozmawiamy o technikaliach usenetu a nie
    merytorycznie o odniesieniu sie do tematu.

    > Wreszcie.

    Ale to nie jest dla Ciebie pozytywna ocena...

  • 380. Data: 2015-04-06 22:41:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > No to pisze, ze wtedy warto zaznaczyc ze jest to OT a nie kontynuować
    > dyskusję jakby to było "w temacie".

    Sam pomysł osobnego prawka na automat już też był OT, a jakoś nie
    zaznaczałeś tego w swoim postach.

    > Twoja ocena jakosci pomyłu nie ma tu nic do rzeczy,

    Twoje chciejstwo połączone z nieumiejętnością cytowania i niezrozumieniem
    zasad tym bardziej nie.

    > Ale to nie jest dla Ciebie pozytywna ocena...

    Czyli tak naprawdę jest pozytywna, bo u Was kapeluszy jest wszystko na opak.
    Więc im bardziej kapelusz źle coś ocenia tym jest to lepsze i vice versa.