  • 361. Data: 2015-04-05 00:00:36
    Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > W imię tego, żeby jak będą ruszać przed Tobą już w normalnym ruchu, nie
    > stoczyli się na Ciebie.

    W automacie?

  • 362. Data: 2015-04-05 01:01:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-04 o 19:39, masti pisze:

    > mówisz, że na rynku istnieją tylko najlepsze rozwiązania i nic poza
    > nimi?

    Nic takiego nie mówię.
    Po lekturze tego wątku uważam ze dla jednych najlepsze to z automatem,
    dla innych najlepsze to najtańsza a dla jeszcze innych najlepsze to
    najmniej kosztowne w eksploatacji.

    Pozdrawiam

  • 363. Data: 2015-04-05 01:03:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-04 o 20:43, Marcin N pisze:

    > Sam byłem wożony takimi automatami, które mogą ciągnąć 40 ton.

    A ja sam jechałem takim który miał masę własną bliską 40 ton.
    Ale ładunku tam żadnego nie dało się umieścić.
    A tak z ciekawości to co to za pojazd i gdzie nim cię wożono ?
    nas czy w USA ?

    Pozdrawiam

  • 364. Data: 2015-04-05 08:22:33
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-04-05 o 01:03, RadoslawF pisze:

    > A ja sam jechałem takim który miał masę własną bliską 40 ton.
    > Ale ładunku tam żadnego nie dało się umieścić.
    > A tak z ciekawości to co to za pojazd i gdzie nim cię wożono ?
    > nas czy w USA ?

    Oczywiście miałem na myśli 40 ton brutto. Ładunek około 25 ton.

    --
    MN

  • 365. Data: 2015-04-05 08:55:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > W automacie?

    Prawo jazdy jest również na samochody bez automatu.

  • 366. Data: 2015-04-05 09:44:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Prawo jazdy jest również na samochody bez automatu.

    ROTFL
    Zgubiłes o czym jest wątek...

  • 367. Data: 2015-04-05 10:08:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > ROTFL
    > Zgubiłes o czym jest wątek...

    Nie - to Ty nie rozumiesz do czego służą cytaty.
    Ja pisałem tylko, że oblewanie osób nie umiejących ruszyć pod górę, w
    obecnych warunkach ma sens.
    Do niczego innego się nie odnosiłem, a gdyby tak było to zostawiłbym
    stosowny cytat.

  • 368. Data: 2015-04-05 11:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

> [...]
    > obecnych warunkach ma sens.
    > Do niczego innego się nie odnosiłem, a gdyby tak było to zostawiłbym

    To odniosłes sie nie umiejetnie.
    Bo ja wyraźnie pytałem w imie czego mają się uczyć ruszania pod górke
    manualem, skoro mogą tego nie umiec majac automat.

    Może jak robisz wtracenie OT to warto zaznaczyc to własnie "OT"?

  • 369. Data: 2015-04-05 11:49:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-05 o 08:22, Marcin N pisze:

    > Oczywiście miałem na myśli 40 ton brutto. Ładunek około 25 ton.

    Ale zdradzisz tajemnice gdzie i czym ?

    Pozdrawiam

  • 370. Data: 2015-04-05 12:06:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > To odniosłes sie nie umiejetnie.

    Nie - to Ty nie rozumiesz do czego służą cytaty.
    I jak działają.

    HINT: Odpowiedź jest ZAWSZE do wypowiedzi w cytacie, a nie do tego co Ty byś
    chciał, żeby była.