  • 131. Data: 2015-03-31 13:58:47
    Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 31 Mar 2015 12:58:15 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Jakby bylo takie rewelacyje, to by bylo dalej produkowane :-P

    Jako samochód zbudowany ze stopów akuminium i magnezu (tylko wersja
    3L) był za drogi (w ogóle nie dostępny w PL) coś koło 20k EUR za
    samochód wielości 1/2 polo.

    > Jesli sie nie myle, to wiekszosc tiptronicow ten hydrauliczny
    > konwerter miala.
    > Lupo chyba tez
    > http://allegro.pl/skrzynia-automatyczna-lupo-1-4-16v
    -fmc-gwarancja-i5045194002.html

    Nie myl Lupo 1.4 (i inne ) z Lupo 3L 1.2, 3L miał nawet bębny
    hamulcowe ze stopów aluminium po 600 zł/szt :-)

    --
    Marek

  • 132. Data: 2015-03-31 14:03:02
    Temat: Re: [OT]Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2015-03-31 o 00:29, m pisze:

    >Kup sobie jakąś z DSP. Poprzednio miałem Jabra Weave teraz mam
    >Plantronics Voyager Legend (3 mikrofony z DSP) Może nie sięga ust ale
    >jest blisko. Wycina większość zakłóceń i nawet jazda rowerem dla
    >słuchającego nie jest straszna. Cena jednego mandatu.
    >http://www.plantro.pl/pl/p/Plantronics-Voyager-Lege
    nd-sluchawka-Bluetooth/456

    A w reklamowkach jeszcze model Savi
    http://www.plantro.pl/pl/p/Plantronics-Savi-W740/331

    J.

  • 133. Data: 2015-03-31 14:57:39
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-03-31 o 12:52, RadoslawF pisze:

    > Automat w terenie ? nie żartuj.

    Jakiś argument?

    Potrafisz jadąc w piachu pod górkę zmienić tak szybko bieg, aby auto nie
    stanęło?
    Potrafisz szybciej od automatu "kołysać" auto przód-tył?
    Potrafisz w trudnym terenie jechać w 2 lub 3 auta na sztywnym holu?
    A rock-crawling? Dasz rady jechać z pół godziny przynajmniej, aby nie
    upalić sprzęgła?
    A góry w Rumunii przejedziesz, aby nie upalić sprzęgła?

    Pamiętaj, że automat w terenówkach nigdy nie rozpina napędu przy zmianie
    biegu na wyższy - zawsze masz napęd na koła.

    Jedyny problem, to woda. Automat jej nie lubi i trzeba podnosić
    odpowietrzniki - np. choćby do kabiny.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 134. Data: 2015-03-31 14:58:30
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-03-31 o 12:45, RadoslawF pisze:

    > Ty to na poważnie napisałeś ?

    Masz jakieś wątpliwości?

    --
    MN

  • 135. Data: 2015-03-31 15:10:39
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-03-31 o 14:57, Adam pisze:
    > Potrafisz szybciej od automatu "kołysać" auto przód-tył?

    Brak możliwości kołysania to jedyna wada automatu, jaką dostrzegam.
    Czy to jest jakiś specjalny tryb do kołysania, czy o czymś nie wiem?

    --
    MN

  • 136. Data: 2015-03-31 15:58:29
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-03-31 o 15:10, Marcin N pisze:

    > Brak możliwości kołysania to jedyna wada automatu, jaką dostrzegam.
    > Czy to jest jakiś specjalny tryb do kołysania, czy o czymś nie wiem?

    Zależy w jakim aucie.
    W autach z prostą ścieżką (niektóre Toyoty, Land Rovery, Mitsubishi)
    wciskasz klawisz blokady dźwigni i machasz R-N-D na _lekkim_ gazie.
    W autach z "krzywą" ścieżką (Forester, Merc) trzeba trafić w ścieżkę -
    jest nieco trudniej.

    Są auta, mające funkcję "bujania", ale nie pamiętam, które. Raczej nie
    Disco, nie Range, nie Mitsu. Chyba któreś Toyoty LC z serii HZ, może
    jakieś Isuzu.
    Zdaje się, że mają "elektronicznie" włączane najnowsze - ale te suviaste
    ;) mnie nie interesują. Wolę "prawdziwe" terenówki :)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 137. Data: 2015-03-31 16:37:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .pl...

    >Brak możliwości kołysania to jedyna wada automatu, jaką dostrzegam.
    >Czy to jest jakiś specjalny tryb do kołysania, czy o czymś nie wiem?

    Ale manualem wcale sie tak latwo nie buja, rzeklbym nawet ze nie da
    sie pobujac - za wolno zmienia sie biegi jednak.
    Natomiast daje sie sprzeglem w jedna strone, i ewentualnie zahamowac,
    zmienic bieg i z gorki.

    J.

  • 138. Data: 2015-03-31 16:40:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości
    >>> poczekać.

    >Masz jakieś wątpliwości?

    No coz, wielu posiadaczy automata pisze, ze oni w gaz, a samochod
    mysli, mysli, mysli az w koncu decyduje sie wyprzedzac. I to ich wk*.

    Kierowca moze i bieg zmienia wolno, ale moze to zrobic zanim jeszcze
    gaz wcisnie.

    J.

  • 139. Data: 2015-03-31 16:42:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-03-31 o 14:58, Marcin N pisze:

    > Masz jakieś wątpliwości?

    Tak i to poważne.
    W momencie wyprzedzania na naszych drogach (dwu kierunkowych)
    automat jest najgorszym możliwym rozwiązaniem.
    Wiem że są automaty z możliwością ręcznej zmiany, tyle
    że jest ich na tyle mało że chyba mogę je pominąć.

    Pozdrawiam

  • 140. Data: 2015-03-31 16:50:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości

    >Jakiś argument?

    >Potrafisz jadąc w piachu pod górkę zmienić tak szybko bieg, aby auto
    >nie stanęło?

    W piachu to nie wiem, ale w sniegu potrafie.

    >Potrafisz szybciej od automatu "kołysać" auto przód-tył?

    Jakos tam zawsze ze sniegu wyjechalem, ale czy szybciej od automata
    ... kiepsko sie buja na manualu.

    W automacie lepiej czy wcale ?

    >A rock-crawling? Dasz rady jechać z pół godziny przynajmniej, aby nie
    >upalić sprzęgła?

    No ba, podejrzewam ze spali w minute.
    Ale czy automat sie nie przegrzeje ?

    >A góry w Rumunii przejedziesz, aby nie upalić sprzęgła?

    Drogami czy poza szlakiem ?
    Miejscowi pewnie przejezdzaja, swoimi Aro czy Daciami :-)

    J.