eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKretynizmy... (było DPF) › Re: Kretynizmy... (było DPF)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Date: Tue, 31 Mar 2015 14:57:39 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 35
    Message-ID: <mfe5k3$3u0$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <ff7je0p2gnvx$.1a05rmelz5npp$.dlg@40tude.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <55193a9a$0$8381$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <mfbs0c$fpl$1@node1.news.atman.pl> <1h2h9uz5ok1so$.dlg@rower.power.pl>
    <mfdua1$jqi$3@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: ent22.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1427806659 4032 83.15.205.22 (31 Mar 2015 12:57:39
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 31 Mar 2015 12:57:39 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.2; rv:31.0) Gecko/20100101 Thunderbird/31.5.0
    In-Reply-To: <mfdua1$jqi$3@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558843
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-03-31 o 12:52, RadoslawF pisze:
    > W dniu 2015-03-30 o 21:25, MadMan pisze:
    >
    >>> Po to, żeby przekonać się że 240 konny Landrover Discovery Sport, czy
    >>> 180
    >>> konny Jeep Cherokee nie może dać rady na torze 130 konnemu Nissanowi
    >>> XTrailowi, właśnie dlatego, że w Nissanie jako jedynym była manualna
    >>> skrzynia?
    >>
    >> Mnie zawsze się wydawało że w terenie to jednak automat dobry.
    >> W czym ta wyższość na torze terenowym skrzyni manualnej się przejawia?
    >>
    > Automat w terenie ? nie żartuj.

    Jakiś argument?

    Potrafisz jadąc w piachu pod górkę zmienić tak szybko bieg, aby auto nie
    stanęło?
    Potrafisz szybciej od automatu "kołysać" auto przód-tył?
    Potrafisz w trudnym terenie jechać w 2 lub 3 auta na sztywnym holu?
    A rock-crawling? Dasz rady jechać z pół godziny przynajmniej, aby nie
    upalić sprzęgła?
    A góry w Rumunii przejedziesz, aby nie upalić sprzęgła?

    Pamiętaj, że automat w terenówkach nigdy nie rozpina napędu przy zmianie
    biegu na wyższy - zawsze masz napęd na koła.

    Jedyny problem, to woda. Automat jej nie lubi i trzeba podnosić
    odpowietrzniki - np. choćby do kabiny.


    --
    Pozdrawiam.

    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: