  • Data: 2015-04-06 05:50:29
    Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup
    dyskusyjnych:XnsA473D619BA5CAbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Czyli Twoim zdaniem, jak wytne z twojej wypowiedzi "I jak działają." i
    > opisze zasade działania silnika to bedzie ok, bo przeciez wyciąłem tak
    > zeby
    > pasowało a sam temat czy kontekst nie ma znaczenia.

    Będzie bardziej ok, niż próba dyskusji z tematem sprzed czterdziestu postów.
    Nie każda wypowiedź musi się odnosić do całego wątku, niektóre mogą i często
    są odpowiedzią na jeden konkretny problem, sprostowaniem czyjejś pojedynczej
    wypowiedzi, minięcia się z prawdą itd.

    Zwłaszcza jak ktoś w wątku nie uczestniczy i widzi to co w cytacie, to i
    odpowiedź jest na to co w cytacie - bez znaczenia czy Ty, uczestnicząc w
    nim, pamiętasz 40 postów wstecz czy nie.
    Nie dyskutuje się z Twoim wyobrażeniem o wątku, a z tym co napisałeś w
    ostatnim poście.