  • Data: 2015-04-04 14:38:31
    Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-04-04 o 02:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > Czy aby na pewno to sie coraz szybciej nie zmienia?

    Nie zauważyłem aby się zmieniało ale jestem otwarty
    na wszelakie informacje na ten temat.
    Ja wiem jedno, o ile zrobienie automatu mającego ciągać
    pojazd o masie dwu czy trzech ton nie jest jakimś problemem
    technicznym to zrobienie takiego ciągnącego pojazd
    dwudziesto czy czterdziesto tonowy już jest.