  • Data: 2015-04-02 18:00:46
    Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Już pracujesz, nie ma czasu na kursy i egzaminy.

    Nie chce mi się. Demonizujesz problem ktorego nie ma.

    > To się dowiesz że nie będziesz pracował bo automatów nie mają.
    > Naprawdę warto z powodu niepełnowartościowego PJ stracić pracę
    > jeszcze przed jej rozpoczęciem ?

    Nparawde warto uszczesliwiac ludzi na siłe i jendoczesnie takimi problemami
    robić z nich idiotów?

    > Powinieneś. Jak czytam co odpisujecie to wygląda że większość
    > z was dopiero teraz o tym przeczytała.

    > W sytuacji kiedy musisz coś szybko przewieźć do innego miasta
    > to faktycznie może być tragedia. Taksówka będzie kosztowna.

    Wiem, wiem , i wymyslamy problemy dalej.
    Brak znajomych co podwiozą, brak wypozyczalni z automatami - w ogole brak
    roziwazan, tylko problemy...

    > Mądry człowiek skoro już robi PJ to powinien zadbać aby nie
    > było w nim ograniczeń. Dopisek "tylko na automaty" jest
    > ewidentnym ograniczeniem.

    Ograniczeniem z wyboru.
    Nie ma w tym nic złego.