  • Data: 2015-04-03 10:29:17
    Temat: Re: Kretynizmy... (by?o DPF)
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-30 o 20:56, Adam pisze:

    > Zaryzykowałbym twierdzenie, iż w dłuższej perspektywie czasowej automat
    > jest tańszy. Wystarczy raz na 100 kkm wymienić olej.
    > A w skrzyni manualnej to "co chwilę" wymiana tarczy sprzęgła, teraz
    > jeszcze doszły durne koła dwumasowe, czasem łożysko wyciskowe, nieraz
    > też sam wycisk :(

    Koła dwumasowe są tylko w dieslach. Zresztą w automatach właściwie też
    są - właśnie padło mi koło napędzające pasek klinowy - wynalazek
    identyczny jak dwumasa - dwie blachy a w środku guma. Aż zaśmierdziało...
    A co do sprzęgła - zależy jak kto jeździ. Miałem jedno auto 10 lat i nie
    zmieniałem tarczy sprzęgła ani razu... Przebieg miał coś pod 170 tys. km.
    T.