  • Data: 2015-04-03 10:46:42
    Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-31 o 19:56, RadoslawF pisze:

    > To dlaczego żaden z chwalących automaty nie poda nazw aut z tym
    > cudownie działającym automatem tylko dopisuje dupochron w stylu
    > "współczesny", "ze sprzęgłem hydraulicznym" czy jeszcze z czymś
    > innym.
    > Napisz wreszcie w jakich samochodach są te cudowne automaty,
    > przy okazji okaże się jaki procent automatów to te zachwalane
    > oraz ile tak naprawdę kosztują.
    >

    > Pozdrawiam

    Ford Mondeo r. 2005. Automat 5-biegowy, hydrauliczny. Silnik 1,98 l,
    diesel, 115 KM. W dodatku możliwość zmiany biegów wajchą i przyciskami w
    kierownicy. Komputer ma podobno 16 trybów pracy skrzyni. Jest faktem, że
    biegi inaczej się zmieniają w zależności od operowania pedałem gazu.
    Generalnie wchodzi na 4 bieg idealnie przy 50 km/godz, na 5 - przy 80.
    Przy silniejszym wdepnięciu na 5 dopiero przy 120 a nawet dalej...
    T.