-
Data: 2015-04-03 10:46:42
Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2015-03-31 o 19:56, RadoslawF pisze:
> W dniu 2015-03-31 o 18:17, Tomasz Gorbaczuk pisze:
>
>>> Tak i to poważne.
>>> W momencie wyprzedzania na naszych drogach (dwu kierunkowych)
>>> automat jest najgorszym możliwym rozwiązaniem.
>>> Wiem że są automaty z możliwością ręcznej zmiany, tyle
>>> że jest ich na tyle mało że chyba mogę je pominąć.
>>
>> Nie wiem jakimi automatami jeździłeś - ale pieprzysz głupoty.
>> Współczesny automat (nie zrobotyzowane gó...no) zrobi to zdecydowanie
>> lepiej niż 99,95% kierowców. Rzadko który kierowca redukuje o 2-3 biegi
>> w dół przy 100-120 km/h. automat robi to zawsze gdy go o to poproszę -
>> wcisnę mocno i szybko pedał gazu.
>> W chwili gdy Ty wciśniesz sprzęgło ja mam już zapięty o 2 numery niższy
>> bieg i jestem w połowie wyprzedzania.
>> Identycznie jest z włączaniem się do ruchu na rozbiegówkach
>> autostradowych - wciskam pedał gazu w podłogę i wskakuję płynnie w
>> połowie rozbiegu między samochody jadące 120-130km/h.
>
> To dlaczego żaden z chwalących automaty nie poda nazw aut z tym
> cudownie działającym automatem tylko dopisuje dupochron w stylu
> "współczesny", "ze sprzęgłem hydraulicznym" czy jeszcze z czymś
> innym.
> Napisz wreszcie w jakich samochodach są te cudowne automaty,
> przy okazji okaże się jaki procent automatów to te zachwalane
> oraz ile tak naprawdę kosztują.
>
>
> Pozdrawiam
Ford Mondeo r. 2005. Automat 5-biegowy, hydrauliczny. Silnik 1,98 l,
diesel, 115 KM. W dodatku możliwość zmiany biegów wajchą i przyciskami w
kierownicy. Komputer ma podobno 16 trybów pracy skrzyni. Jest faktem, że
biegi inaczej się zmieniają w zależności od operowania pedałem gazu.
Generalnie wchodzi na 4 bieg idealnie przy 50 km/godz, na 5 - przy 80.
Przy silniejszym wdepnięciu na 5 dopiero przy 120 a nawet dalej...
T.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.04.15 10:47 Trybun
- 03.04.15 10:47 Trybun
- 03.04.15 10:50 T.
- 03.04.15 10:52 yabba
- 03.04.15 10:54 T.
- 03.04.15 10:56 T.
- 03.04.15 11:39 masti
- 03.04.15 12:30 J.F.
- 03.04.15 12:33 J.F.
- 03.04.15 12:51 yabba
- 03.04.15 12:54 yabba
- 03.04.15 15:51 J.F.
- 03.04.15 16:46 Cavallino
- 03.04.15 16:48 Cavallino
- 03.04.15 20:50 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=