  • 231. Data: 2015-04-01 22:49:21
    Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Od: masti <g...@t...hell>

    RadoslawF wrote:

    > Czytając niektórych jakie te automaty dzisiejsze są świetne
    > liczyłem jednak na kilkadziesiąt modeli.

    to może wymień kilkadziesiąt modeli tych kiepskich?

    > Takich chyba nie mają, to było trzy z groszami, chyba 3,2 ale
    > pisze z pamięci.

    no zobacz a u mnie na podjeździe stoi sobie taki Cheerokie 4.0 R6 :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 232. Data: 2015-04-01 22:50:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-01 o 20:15, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Moja AM6 w cytrynie to jest modyfikacja popularnej TF-80SC montowanej w
    > każdej z europejskim marek.
    > Mają ją min. Fiaty, Ople, Volvo,Lancia, Alfa Romeo (czyli klasa średnia
    > niska, zwykłe dupowozy)
    > Zła sława automatów wiąże się z tym, że użytkownicy nie wymieniają w
    > nich oleju (bo ASO nie zaleca :-)).
    > Producent skrzyni, wbrew opinii ASO rożnych marek zaleca wymianę oleju
    > co 60kkm.

    Jeśli mam być szczery to co napisałeś jeszcze bardziej przekonuje mnie
    do trzymania się z daleka od automatów. Skoro producenci aut podają
    błędne informacje odnośnie ich obsługi to ile rzeczy spieprzą ich
    mechanicy w serwisie ?

    Pozdrawiam

  • 233. Data: 2015-04-01 23:01:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-01 o 17:38, Budzik pisze:

    > Jak robie PJ to robie tylko na małe auto, ciezarówką juz jechac nie mogę -
    > jakei to niekompletne...

    Ja mogę ale nie o to chodzi.
    Pójdziesz do pracy i okaże się że mimo że masz PJ to nie możesz
    pojechać żadnym z ich aut bo wszystkie to manuale.
    Odstawisz własne auto do serwisu i jako zastępcze oferują ci
    tylko manual bo tylko takie mają. Chcesz pożyczyć auto od
    znajomego ale on ma tylko manual, tak jak większość rodaków.
    I wychodzi że w wielu przypadkach mając PJ na automat stajesz
    w sytuacji w której nie masz uprawnień do jazdy dostępnym
    samochodem. Osobowym a nie ciężarowym, autobusem czy motocyklem.
    Jak robisz PJ na osobówki to radzę robić tak aby dotyczyło
    wszystkich osobówek anie tylko wybranych. :-)
    To co sobie kupisz to już twoja decyzja i nie namawiam
    na manual. Stać cię na autoamt, kupuj.

    Pozdrawiam

  • 234. Data: 2015-04-01 23:08:10
    Temat: Re: Kretynizmy... (by?o DPF)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-01 o 14:33, yabba pisze:

    > 110 KM nie wystarcza do piszczenia.

    To kup manual. Służbowy lanos, silniczek 1,4 koni coś koło 75.
    Da się zapiszczeć przy ruszaniu. :-)

    Pozdrawiam

  • 235. Data: 2015-04-01 23:54:07
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > To kup manual. Służbowy lanos, silniczek 1,4 koni coś koło 75.
    > Da się zapiszczeć przy ruszaniu. :-)

    Z manualem to i Maluchem można ruszać z piskiem.

    Rozmawiamy o ruszaniu z piskiem opon przy skrzyni automatycznej. 110 KM z
    klasycznym automatem nie chce piszczeć. Nie mówię, że to straszna wada, ale
    stwierdzam fakt.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 236. Data: 2015-04-01 23:59:31
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marcin N"

[...]
    ---
    Myślę, że najbardziej na niusach się męczą pisząc o tym :-)

  • 237. Data: 2015-04-02 00:00:50
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

> [...]
    Jak budujesz dom to stawiasz tylko parter i robisz dłuższą
    przerwę bo to tańsze i mniej stresujące ?
    No tak, i kierowca, który nie zna budowy silnika jest niepełnowartościowy bo
    gdyby go znał to by go mógł naprawić :-)

  • 238. Data: 2015-04-02 00:03:15
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "dddddddd"

    Nie ośmieszaj się. Głupie odstawienie auta do serwisu może cię
    unieruchomić - bo warsztat albo znajomi akurat będą mieli manuale.
    ---
    Pojedzie autobusem albo taksówką

  • 239. Data: 2015-04-02 00:45:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-01 o 22:49, masti pisze:

    > to może wymień kilkadziesiąt modeli tych kiepskich?

    Wszystkie pozostałe. :-)

    > no zobacz a u mnie na podjeździe stoi sobie taki Cheerokie 4.0 R6 :)

    To gratulacje. Skąd ściągany ?

    Pozdrawiam

  • 240. Data: 2015-04-02 00:51:24
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 31 Mar 2015 21:01:00 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Fiat Ducato 2012r. 115KM

    Obecna generacja Mastera ma to opracowane OK. Moj stary Transit z 2003
    roku też miał. Obecny Master, z 2006, już nie. Strasznie toto
    upierdliwe.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06