eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKretynizmy... (było DPF)Re: Kretynizmy... (by?o DPF)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 03 Apr 2015 10:34:10 +0200
    From: "T." <k...@i...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.5.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kretynizmy... (by?o DPF)
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <1dafnxkqtnofw.1ifyhzrikvlyw$.dlg@40tude.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <551870cf$0$15672$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@4...com>
    <5518ef4b$0$8379$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@4...com>
    <mfc69t$1ms$1@usenet.news.interia.pl>
    <5519cd89$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
    <mfdt0r$ia6$1@usenet.news.interia.pl> <mfed9h$5rf$1@node1.news.atman.pl>
    <mfeueh$ocu$1@usenet.news.interia.pl> <mff26i$tfh$1@node1.news.atman.pl>
    <551b1554$0$15669$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <551b1554$0$15669$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 37
    Message-ID: <551e508b$0$2206$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 31.63.152.138
    X-Trace: 1428050060 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2206 31.63.152.138:50257
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2559107
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-03-31 o 23:44, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    >>> Teraz są silniki krótkoskokowe lub wręcz podkwadratowe, o stromej
    >>> charakterystyce momentu obrotowego - więc wymagają większej ilości
    >>> biegów. Już od lat 70-tych są klasyczne "automaty" z 4 i więcej biegami.
    >
    >> Ale 3 biegowe nadal dominują?
    >
    > No nie, to juz prehistoria
    > http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_ZF_transmission
    s
    >
    > Powariowali z ta iloscia biegow :-)
    >
    > Ale ... to europejski producent, w USA moze inaczej wygladac :-)
    >
    > Amerykanski moze miec 4 biegi
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_AXOD_transmission
    >
    >> Bo kilkuletni Dodge Caravan kuzyna właśnie tyle ma OIDP.
    >
    > Nie wyciagaj wnioskow z 1,2,3 na dzwigni.
    >
    > http://en.wikipedia.org/wiki/TorqueFlite
    > http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Chrysler_transm
    issions
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Dodge_Caravan
    >
    > 3, 4, 6 w zaleznosci od modelu
    >
    > J.
    >

    Gdybym miał liczyć biegi po literkach na przekładni to miałbym ich chyba
    kilkanaście: P, N, R, D i do tego mam 5 biegów pod "+" i 5 pod "-" :-)
    Aha - i mam też jakieś biegi (po 5 w górę i w dół) po obu stronach
    kierownicy w takich przyciskach. Czyli razem mam 34 :-)))
    T.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 03.04.15 10:38 T.
  • 03.04.15 10:40 T.
  • 03.04.15 10:41 T.
  • 03.04.15 10:46 T.
  • 03.04.15 10:47 Trybun
  • 03.04.15 10:47 Trybun
  • 03.04.15 10:50 T.
  • 03.04.15 10:52 yabba
  • 03.04.15 10:54 T.
  • 03.04.15 10:56 T.
  • 03.04.15 11:39 masti
  • 03.04.15 12:30 J.F.
  • 03.04.15 12:33 J.F.
  • 03.04.15 12:51 yabba
  • 03.04.15 12:54 yabba

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: