eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKretynizmy... (było DPF)Re: Kretynizmy... (by?o DPF)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kretynizmy... (by?o DPF)
    Date: Tue, 31 Mar 2015 23:05:26 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <mff26i$tfh$1@node1.news.atman.pl>
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <1dafnxkqtnofw.1ifyhzrikvlyw$.dlg@40tude.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <551870cf$0$15672$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@4...com>
    <5518ef4b$0$8379$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@4...com>
    <mfc69t$1ms$1@usenet.news.interia.pl>
    <5519cd89$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
    <mfdt0r$ia6$1@usenet.news.interia.pl> <mfed9h$5rf$1@node1.news.atman.pl>
    <mfeueh$ocu$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: d179-149.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1427835922 30193 109.173.179.149 (31 Mar 2015 21:05:22
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 31 Mar 2015 21:05:22 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <mfeueh$ocu$1@usenet.news.interia.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    X-Antivirus: avast! (VPS 150331-1, 2015-03-31), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558904
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:

    >>>> Jeżeli masz na myśli klasyczny automat ze sprzęgłem/przekładnią
    >>>
    >>> Dokładnie takie mam na myśli.
    >>
    >> Takie z 3 biegami?
    >>
    >
    > To zależy od silnika.
    > Jak były produkowane silniki długoskokowe, to wystarczał Ford-T z dwoma
    > biegami. Nyska, OIDP miała 3 biegi ;)
    >
    > Teraz są silniki krótkoskokowe lub wręcz podkwadratowe, o stromej
    > charakterystyce momentu obrotowego - więc wymagają większej ilości biegów.
    > Już od lat 70-tych są klasyczne "automaty" z 4 i więcej biegami.

    Ale 3 biegowe nadal dominują?
    Bo kilkuletni Dodge Caravan kuzyna właśnie tyle ma OIDP.

    Jazda tym czymś to jakiś koszmar - sto razy wolałbym manual.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: