eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKretynizmy... (było DPF)Re: Kretynizmy... (by?o DPF)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <1dafnxkqtnofw.1ifyhzrikvlyw$.dlg@40tude.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <551870cf$0$15672$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@4...com>
    <5518ef4b$0$8379$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@4...com>
    <mfc69t$1ms$1@usenet.news.interia.pl>
    <5519cd89$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
    <mfdt0r$ia6$1@usenet.news.interia.pl> <mfed9h$5rf$1@node1.news.atman.pl>
    <mfeueh$ocu$1@usenet.news.interia.pl>
    In-Reply-To: <mfeueh$ocu$1@usenet.news.interia.pl>
    Subject: Re: Kretynizmy... (by?o DPF)
    Date: Tue, 31 Mar 2015 22:22:08 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 27
    Message-ID: <551b0200$0$2192$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.227.51
    X-Trace: 1427833344 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2192 83.7.227.51:58223
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558899
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2015-03-31 o 17:08, Cavallino pisze:
    >>>> Jeżeli masz na myśli klasyczny automat ze sprzęgłem/przekładnią
    >>> Dokładnie takie mam na myśli.
    >> Takie z 3 biegami?

    >To zależy od silnika.
    >Jak były produkowane silniki długoskokowe, to wystarczał Ford-T z
    >dwoma biegami. Nyska, OIDP miała 3 biegi ;)
    >Teraz są silniki krótkoskokowe lub wręcz podkwadratowe, o stromej
    >charakterystyce momentu obrotowego - więc wymagają większej ilości
    >biegów. Już od lat 70-tych są klasyczne "automaty" z 4 i więcej
    >biegami.

    Mowisz ze to od skoku zalezy ?
    A nie od mocy ... skoro auto ma trudnosc z osiagnieciem 80, to po co
    mu wiecej biegow :-)

    Ja zas narzekam ze moje auto za szybko jezdzi ... min 7km/h ...

    W tych amerykanskich automatach to jeszcze to "sprzeglo hydrauliczne"
    dochodzi, a tak naprawde przekladnia o zmiennym przelozeniu ... no i
    odgorne ograniczenie do 55mph, po co wiecej biegow :-)


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: