-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
rada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <a...@n...neostrada.pl>
<1dafnxkqtnofw.1ifyhzrikvlyw$.dlg@40tude.net>
<a...@n...neostrada.pl>
<551870cf$0$15672$65785112@news.neostrada.pl>
<o...@4...com>
<5518ef4b$0$8379$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@4...com>
<mfc69t$1ms$1@usenet.news.interia.pl>
<5519cd89$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
<mfdt0r$ia6$1@usenet.news.interia.pl> <mfed9h$5rf$1@node1.news.atman.pl>
<mfeueh$ocu$1@usenet.news.interia.pl>
In-Reply-To: <mfeueh$ocu$1@usenet.news.interia.pl>
Subject: Re: Kretynizmy... (by?o DPF)
Date: Tue, 31 Mar 2015 22:22:08 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 27
Message-ID: <551b0200$0$2192$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.7.227.51
X-Trace: 1427833344 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2192 83.7.227.51:58223
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2558899
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
W dniu 2015-03-31 o 17:08, Cavallino pisze:
>>>> Jeżeli masz na myśli klasyczny automat ze sprzęgłem/przekładnią
>>> Dokładnie takie mam na myśli.
>> Takie z 3 biegami?
>To zależy od silnika.
>Jak były produkowane silniki długoskokowe, to wystarczał Ford-T z
>dwoma biegami. Nyska, OIDP miała 3 biegi ;)
>Teraz są silniki krótkoskokowe lub wręcz podkwadratowe, o stromej
>charakterystyce momentu obrotowego - więc wymagają większej ilości
>biegów. Już od lat 70-tych są klasyczne "automaty" z 4 i więcej
>biegami.
Mowisz ze to od skoku zalezy ?
A nie od mocy ... skoro auto ma trudnosc z osiagnieciem 80, to po co
mu wiecej biegow :-)
Ja zas narzekam ze moje auto za szybko jezdzi ... min 7km/h ...
W tych amerykanskich automatach to jeszcze to "sprzeglo hydrauliczne"
dochodzi, a tak naprawde przekladnia o zmiennym przelozeniu ... no i
odgorne ograniczenie do 55mph, po co wiecej biegow :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.03.15 22:29 masti
- 31.03.15 23:01 Budzik
- 31.03.15 23:05 Cavallino
- 31.03.15 23:44 J.F.
- 01.04.15 00:33 m
- 01.04.15 04:07 RadoslawF
- 01.04.15 04:08 RadoslawF
- 01.04.15 04:14 RadoslawF
- 01.04.15 09:25 Marcin N
- 01.04.15 10:14 RadoslawF
- 01.04.15 10:17 RadoslawF
- 01.04.15 10:22 Hinek
- 01.04.15 10:44 RoMan Mandziejewicz
- 01.04.15 11:36 masti
- 01.04.15 11:57 p...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
Najnowsze wątki
- 2025-01-02 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2025-01-02 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-01-02 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-02 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-02 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-02 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-01 Już nie płoną
- 2025-01-01 Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- 2025-01-01 Co tam u Was
- 2025-01-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z bibl. Qt) i D.
- 2025-01-01 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-01-01 Łódź => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-01 Żerniki => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-01 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=