-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.chmurka.net!.POSTED!not-for-mail
From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Kranik mechaniczny
Date: Wed, 30 Oct 2013 09:03:51 +0000 (UTC)
Organization: news.chmurka.net
Lines: 17
Message-ID: <g...@n...chmurka.net>
References: <526f5986$0$2167$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@p...homelinux.net>
NNTP-Posting-Host: 127.0.0.1
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: abuse-news.(at).chmurka.net
NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Oct 2013 09:03:51 +0000 (UTC)
User-Agent: tin/2.1.0-20111224 ("Bridgend") (UNIX) (Linux/3.11.4-raid (i686))
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:663482
[ ukryj nagłówki ]Piotr Klimek <usenet@usun_toklimek.net.pl> wrote:
>> Jedyna rzecza, ktora mnie wkurza w moim moto, to kranik paliwa. Jest
>> upiedliwe ciagle zamykanie i otwieranie. I zapominanie :)
>
> Z tego co ja się kiedyś dopytywałem to jak masz sprawny kranik i zaworek w
> gaxniku to nie ma powodu, żeby go zamykać i otwierać po każdej jeździe.
Na forum gsxf.pl znane sa przypadki, gdy ktoś zostawił kranik na PRI
(otwarty nawet bez podciśnienia), okazało się, że zaworek w którymś
gaźniku nie jest tak do końca sprawny, paliwo dostało się do oleju
i odpalenie motocykla nie skończyło się dobrze.
--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.
PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
http://motogof.tumblr.com/
Następne wpisy z tego wątku
- 30.10.13 10:38 Piotr Klimek
- 30.10.13 12:18 James
- 30.10.13 15:03 Roman Niewiarowski
- 30.10.13 15:11 Adam Wysocki
- 30.10.13 15:19 AZ
- 30.10.13 15:31 Adam Wysocki
- 30.10.13 15:33 AZ
- 30.10.13 15:44 Piotr Klimek
- 30.10.13 18:33 Hinek
- 30.10.13 20:15 Kuczu
- 31.10.13 09:42 AZ
- 31.10.13 10:33 Kuczu
- 31.10.13 10:39 AZ
- 31.10.13 15:10 Grzegorz Rogala
- 31.10.13 19:12 James
Najnowsze wątki z tej grupy
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
- Re: Kluby MC, barwy i ustalenia - pare wyjasnien (bardzo dlugie) -- total offtopic
- Covid Covidem, ale co z Różańskowiskiem?
Najnowsze wątki
- 2024-07-01 W-wa naklejki wjazd do centrum
- 2024-07-01 ładowarka zmarła
- 2024-07-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z Qt) i D.
- 2024-07-01 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-07-01 Białystok => Full Stack Web Developer (.Net Core, Angular6+) <=
- 2024-07-01 Berlin => Technical Rollouter (Radio Systems Software Installation and
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-07-01 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Bielsko-Biała => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-07-01 Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych
- 2024-07-01 Re: Jak wypełnić polecenie francuskiego sądu blokowania niektórych zapytań DNS? Blokując Francję
- 2024-07-01 Re: Powtórne wezwanie na PO-komisję uzdrowi Ziobrę już w 10 dni
- 2024-07-01 CA -- problem z logowaniem