eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleKranik mechaniczny › Re: Kranik mechaniczny
  • Data: 2013-10-30 12:18:47
    Temat: Re: Kranik mechaniczny
    Od: "James" <n...@d...for.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Piotr Klimek" wrote...
    > ktos podajacy sie za Adam Wysocki wyklawiaturowal co nastepuje:
    >
    >> Na forum gsxf.pl znane sa przypadki, gdy ktoś zostawił kranik na PRI
    >> (otwarty nawet bez podciśnienia), okazało się, że zaworek w którymś
    >> gaźniku nie jest tak do końca sprawny, paliwo dostało się do oleju
    >> i odpalenie motocykla nie skończyło się dobrze.
    >
    > Widocznie Suzuki poskąpiło w tych gaźnikach na zaworek przelewowy, albo i
    > on był niesprawny. Tak czy inaczej jak zostawiam motocykl na dłużej to
    > kranik staram się przekręcać.
    >
    Mój brat chciał kiedyś pojeździć moim Suzuki Savage LS650. Niestety nie
    wiedział do czego służą różne pozycje kranika i zostawił na PRI. Efekt był
    taki, że całe paliwo spłynęło, w zbiorniku było pusto, natomiast na podłodze
    była wielka plama. Ta plama mnie zastanowiła i postanowiłem sprawdzić olej -
    było PEŁNO! Olej zmieszany z benzyną pod sam korek! Po wymianie oleju i
    zatankowaniu wszystko było w porządku. Jeździłem jeszcze parę lat bez
    żadnych problemów związanych z gaźnikiem czy silnikiem. Wnioskuję, że przy
    sprawnym gaźniku paliwo nadal może spłynąć...

    --
    Pozdrawiam
    James

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: