    From: "(cuthere)lukasz" <"(cuthere)lukasz"@lama.net.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Krakowski węzeł wymiany ruchu
    Date: Fri, 24 Dec 2004 11:40:58 +0100

    Janusz - Vahanara wrote:
    > Nastał nam piękny 23 grudzień 2004 roku,
    > kiedy to Łukasz Morawski posłał(a) w świat wiadomość

    > Wszyscy kopię te biedne osiedlówki jak tylko mogą i przy każdej okazji.
    > Zastanawiające, nie?

    a tam krew od razu tato...

    Wiesz, widziałem to i owo w takich osiedlówkach, rozwiązania w stylu
    dopisanie do crontab ifdown ethX ifup ethX co 5 minut, ponieważ
    co jakiś czas router nie odpowiadał. Egzotyka takich konfiguracji
    odbijałaby się w węźle długim echem po wszystkich.

    > No to te niechciane przez nikogo osiedlówki padną szybciej, niż im jest
    > pisane i co wtedy?

    Nigdy nie padną. Tam opłata za sieć wynosi ~15 zł.

    > Kogo będzie podłączać Futuro i inni? Providerzy zaczną "chodzić po mieście"
    > i konkurować z 2 megabitowym DSLem za 550 zł brutto?

    obok tych co krzyczą "Zieeeeeeeemniaaakiiiiiii........"?
    Ale oni chodzą wczesnym rankiem... :(

    > A hostingowcy?
    > Kowalski przeniesie się z upadłej osiedlówki do "intranetu TP".
    > Kto będzie chciał trzymać "content" w jakimś KIX, skoro odbiorcy z TPNetu
    > nie będą mieli do niego dostępu?

    Hm... za niedługo same xDSL zostaną w TPSA, wtedy role się odwrócą.
    To TPSA będzie zależało na dobrych stykach.

    Pozdrawiam
    Łukasz Morawski