  • Data: 2005-01-03 15:23:39
    Temat: Re: Krakowski węzeł wymiany ruchu
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nastał nam piękny 1 styczeń 2005 roku,
    kiedy to Grzegorz Janoszka posłał(a) w świat wiadomość
    .edu.pl>

    > Czują, czują. Ja akurat znam sporo sytuacji, gdzie to mieszkańcy danego
    > bloku świadomie decydują o tym, kto im dostarczy sieć - firma czy ASK.
    > W większości przypadków wybierają firmę - z powodu ceny, faktury i
    > lepszego łącza.

    Zamiast się licytować w stylu: widziałem dobrą ASK, słyszałem o niezłej
    sieci osiedlowej, podsumować rok?

    Kto ma sukcesy, ten się chwali. Kto nie ma osiągnięć zasłania się tajemnicą
    handlową itp.
    Niedługo poznamy wyniki TP, chello, Astera, Netii, Dialogu i innych.
    Która z mniejszych sieci może się pochwalić znaczącym wzrostem liczby
    abonentów? Niech każda pliszka swój ogonek chwali, ale z konkretami.
    W innym przypadku ta licytacja: nie masz pojęcia, komercyjne sieci są
    dobre, ASKi są lepsze itd., nie ma sensu.

    > Gwoździem do trumny ASK może być tegoroczne odliczenie wydatków na sieć
    > - AFAIK nie można odliczyć składki na stowarzyszenie, a fakturę od firmy
    > można. Oczywiście sporo ASK działa już pod płaszczykiem firm wszelakich
    > (nawet myjni samochodowych), ale wtedy już zadziała zdrowa konkurencja.

    Tyle niepomyślnych dla ASKów wróżb dookoła. Zobaczymy za rok, co z tego
    wyniknie. ;-)

    Czy z podupadających ASKów klienci będą chcieli przechodzić do kolejnych
    małych, tym razem "firmowych" sieci, czy też zdecydują się na radykalną
    zmianę i spróbują w kolejnej promocji "za złotówkę" oferty któregoś z
    dużych graczy (telekom, wielka kablówka)? Zobaczymy.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,