  • 1. Data: 2011-02-07 08:28:55
    Temat: Kraków - gdzie parkować
    Od: Xiant <x...@p...nospam.onet.pl>

    Witam

    Gdzie w Krakowie, w Sobote ok 13:00 moge zostawić auto w centrum ? Mam
    namiary na parkingi na ulicy św. Gertrudy 6 i na Placu Wszystkich
    Świętych 3, oba płatne z tego co wiem ale czy tam bedą miejsca o tej
    godzine w Sobote ? Mozecie cos podpowiedziec ? Jade czasowo "na styk" i
    nie dam rady szukac czegos innego, dostac sie musze na Rynek Główny.

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 2. Data: 2011-02-07 08:48:40
    Temat: Re: Kraków - gdzie parkować
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Xiant" <x...@p...nospam.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Sobote ? Mozecie cos podpowiedziec ? Jade czasowo "na styk" i nie dam rady
    > szukac czegos innego, dostac sie musze na Rynek Główny.

    Ja zawsze parkuję w okolicach Żaczka/Jagiellonki. W sobotę nie powinno być
    problemu z miejscem.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 3. Data: 2011-02-07 09:28:57
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 2011-02-07 08:28, Xiant pisze:
> [...]
    > godzine w Sobote ? Mozecie cos podpowiedziec ? Jade czasowo "na styk" i
    > nie dam rady szukac czegos innego, dostac sie musze na Rynek Główny.

    Z miejscami tam bywa różnie, albo trafisz od razu, albo będziesz krążył
    15 minut w poszukiwaniu. Zwłaszcza, że strefa płatnego parkowania
    obowiązuje tam tylko w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.
    10.00 - 18.00. Zawsze możesz walić na drogi płatny parking pod Wawelem
    (drogo, ale masz praktycznie pewność wolnego miejsca). Tylko nie wiem,
    czy odległość dla Ciebie do zaakceptowania (choć od św. Gertrudy to
    niedaleko).

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 4. Data: 2011-02-07 11:18:30
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > Sobote ? Mozecie cos podpowiedziec ? Jade czasowo "na styk" i nie dam rady
    > szukac czegos innego, dostac sie musze na Rynek Główny.

    ZTCW to w weekendy parkowanie na ulicach jest bezpłatne więc jeżeli
    znajdziesz miejsce możesz zaparkować na ulicy właśnie, ew. jeżeli masz
    dogodny dojazd od tej strony, to rozważ zaparkowanie na ulicy Zyblikiewicza
    w rejonie numerów 1 i 16 masz dwa - nie za drogie (jak się to poprawnie
    pisze?) płatne parkingi, również na Kopernika okolice numeru 15 jest płatny
    parking - z racji bezpłatnego parkowania na ulicach zapewne znajdziesz na
    nich wolne miejsce, stamtąd do runku jest 5 minut na butach,

    brat

  • 5. Data: 2011-02-07 18:17:45
    Od: Xiant <x...@-...onet.pl>

    W dniu 2011-02-07 11:18, bratPit[pr] pisze:

> [...]
    > numeru 15 jest płatny parking - z racji bezpłatnego parkowania na
    > ulicach zapewne znajdziesz na nich wolne miejsce, stamtąd do runku jest

    Witam

    No moze byc platny, mnie zalezy by zaparkowac bo na styk jade i z czasem
    bedzie kiepsko. Dzieki wszystkim za odpowiedzi :)

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 6. Data: 2011-02-07 20:24:09
    Od: Clawfinger <m...@o...com>

    W dniu 07.02.2011 08:28, Xiant pisze:
> [...]
    > godzine w Sobote ? Mozecie cos podpowiedziec ? Jade czasowo "na styk" i
    > nie dam rady szukac czegos innego, dostac sie musze na Rynek Główny.

    http://mapa.targeo.pl/,18,19.93059,50.06540?l=7de7db
    7e894bc758
    {{koordynaty|50|3|55|N|19|55|49|E|scale:10000}}

    Parking płatny 4,00 za godzinę, ale zawsze jest miejsce i do rynku rzut
    beretem :-)

    Pozdro
    WOJtek

  • 7. Data: 2011-02-07 20:33:18
    Od: Bingo <a...@W...gazeta.pl>

    > No moze byc platny, mnie zalezy by zaparkowac bo na styk jade i z czasem
    > bedzie kiepsko. Dzieki wszystkim za odpowiedzi :)

    Jest jeszcze parking Galerii Krakowskiej - płatny (chociaż i tak tańszy niż
    inne płatne parkingi w okolicach Rynku). Przy okazji odpada krążenie po
    uliczkach w centrum. Do Rynku dojdziesz w 10 minut spokojnym krokiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Bingo

  • 8. Data: 2011-02-07 21:10:47
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > godzine w Sobote ? Mozecie cos podpowiedziec ? Jade czasowo "na styk" i
    > nie dam rady szukac czegos innego, dostac sie musze na Rynek Główny.
    Ja jak zwykle polecam za 10pln(czasami taniej) postawić auto na parkingu
    AHGu (wjazd od ul. Reymonta) i spokojnie spacerkiem przez ul.Czystą w
    niecałe 10 min jest się na rynku
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 9. Data: 2011-02-07 22:07:23
    Od: lukz <l...@v...pl>

> [...]
    > godzine w Sobote ? Mozecie cos podpowiedziec ? Jade czasowo "na styk" i
    > nie dam rady szukac czegos innego, dostac sie musze na Rynek Główny.

    Ul. Lubicz, pod Nafta. W weekendy bezplatnie, kupa miejsca, bezpiecznie,
    kamery itp. Na rynek ok. 10 min piechota

  • 10. Data: 2011-02-08 02:21:04
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Użytkownik "Clawfinger" <m...@o...com> napisał w wiadomości

    > Parking płatny 4,00 za godzinę, ale zawsze jest miejsce i do rynku rzut
    > beretem :-)

    Taka sama cena przy Pl. Biskupim, a jeszcze bliżej Rynku :)

    --
    Pozdrawiam - Staszek Sosenko [CKMK]