    From: marjan <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kraków - gdzie parkować
    Date: Mon, 07 Feb 2011 09:28:57 +0100

    W dniu 2011-02-07 08:28, Xiant pisze:
    > Witam
    >
    > Gdzie w Krakowie, w Sobote ok 13:00 moge zostawić auto w centrum ? Mam
    > namiary na parkingi na ulicy św. Gertrudy 6 i na Placu Wszystkich
    > Świętych 3, oba płatne z tego co wiem ale czy tam bedą miejsca o tej
    > godzine w Sobote ? Mozecie cos podpowiedziec ? Jade czasowo "na styk" i
    > nie dam rady szukac czegos innego, dostac sie musze na Rynek Główny.

    Z miejscami tam bywa różnie, albo trafisz od razu, albo będziesz krążył
    15 minut w poszukiwaniu. Zwłaszcza, że strefa płatnego parkowania
    obowiązuje tam tylko w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz.
    10.00 - 18.00. Zawsze możesz walić na drogi płatny parking pod Wawelem
    (drogo, ale masz praktycznie pewność wolnego miejsca). Tylko nie wiem,
    czy odległość dla Ciebie do zaakceptowania (choć od św. Gertrudy to
    niedaleko).

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz