  • 1. Data: 2011-02-06 22:42:33
    Temat: diesel 2,2 honda czy 2,2 mazda co wybrać
    Od: "yt" <x...@W...gazeta.pl>

    Witam

    mozecie doradzić co wybrać ? Oba samochody mi sie podobaja tzn honda accord
    i mazda 6. Jedyne zmartwienie to dpfy. Auto bedzie nowe lub max roczne. Moze
    ktoś jeżdzi i może coś powiedzieć na temat obu silników awaryjności ceny
    cześci itp. Jeżdze mazda i jest rewelacja jezeli chodzi o usterki - tzn ich
    nie ma - ale w benzynie nie w dieslu

    Pozdrawiam
    Robert Teper

  • 2. Data: 2011-02-07 11:41:37
    Temat: Re: diesel 2,2 honda czy 2,2 mazda co wybrać
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

    > mozecie doradzić co wybrać ? Oba samochody mi sie podobaja tzn honda accord
    > i mazda 6. Jedyne zmartwienie to dpfy.
    Nie wiem dlaczego się martwisz dpf-em, bo mam w Nissanie i rzekome problemy nie
    istnieją jeśli nie jeździ się jak emeryt.

> [...]
    temat obu silników awaryjności ceny
    > cześci itp. Jeżdze mazda i jest rewelacja jezeli chodzi o usterki - tzn ich
    Nie jeżdżę żadnym z nich, ale mogę napisać, że jadać w ub. roku jako pasażer
    nową Mazdą 6 z silnikiem wysokoprężnym po raz pierwszy w życiu pomyliłem silnik
    Diesla z benzynowym. Dopiero rzut oka na obrotomierz wyprowadził mnie z błędu.
    Wyjątkowo: "aksamitny" jest ten klekot.
    Za to 2.2 i-CTDi Hondy pewnie nie bez powodu został silnikiem któregoś tam roku?
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 3. Data: 2011-02-07 11:41:38
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

  • 4. Data: 2011-02-07 11:41:38
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

  • 5. Data: 2011-02-07 18:25:35
    Od: Roberto <f...@u...pl>

    W dniu 2011-02-06 22:42, yt pisze:
> [...]
    > cześci itp. Jeżdze mazda i jest rewelacja jezeli chodzi o usterki - tzn ich

    Witam,
    Może ten test pomoże

    http://www.autogaleria.pl/auto_test/mazda-6-kombi-vs
    -honda-accord-tourer,356.html

    Ja mam 2,2 i-cdti ale bez DPF i w civicu.

    Robert

    Honda Civic SPORT '07 2.2 i-ctdi

    http://www.motostat.pl/vehicle-stats/18337