  • 1. Data: 2011-02-07 00:12:51
    Temat: klej, masa klejaco uszcelniajaca? do lamp
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Witam

    Poszukuje masy klejaco uszczelniajacej stosowanej do uszczelnienie
    polaczenia lampy z karoseria w japonczyku.
    Z wygladu przypomina to plasteline. Czarne klei sie, ale umiarkowanie -
    lampe mozna oderwac.
    Nie zastyga i nie splywa, jednoczesnie jest sprezyste. Nie wiem co to jest
    ale jest niezle.

    Po przeszukanieu allegro znajduje jedynie same kleje do szyb kity do spawow
    albo inne silikony. Nie jest to silikon, to zyje, czyli nie zastyga.
    Cos podobnego mozna spotkac w drzwiach, kleja na to folie wewnatrz. tez jest
    plastelinowate i klejace.

    Pamietam ze kiedys byc kit samochodowy (do okien?) Niby podobne ale tamto
    splywalo, wiec to nie ten trop.

    Wie kos co to moze byc i pod jaka nazwa wystepuje?

    pozdro
    Tmek

  • 2. Data: 2011-02-07 00:49:19
    Temat: Re: klej, masa klejaco uszcelniajaca? do lamp
    Od: "sth" <k...@l...vk>

> [...]
    > lampe mozna oderwac.
    > Nie zastyga i nie splywa, jednoczesnie jest sprezyste. Nie wiem co to jest

    BOLL Masa uszczelniająca do szyb samochodowych
    Doskonale nadaje się do uszczelniania szyb umieszczonych w profilach
    gumowych. Zapobiega przedostawaniu się wody do wnętrza pojazdu.

    numer artykułu 007010
    kolor czarny
    poj 310 ml

  • 3. Data: 2011-02-07 10:02:33
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

> [...]
    > Doskonale nadaje się do uszczelniania szyb umieszczonych w profilach
    > gumowych. Zapobiega przedostawaniu się wody do wnętrza pojazdu.
    Albo to:
    http://www.wurth.pl/katalog2/karty/A0890%20100%20043
    .pdf
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 4. Data: 2011-02-07 10:54:22
    Od: "Mathew Kosecki" <f...@W...gazeta.pl>

    Tmek <T...@d...ek> napisał(a):

> [...]
    > splywalo, wiec to nie ten trop.
    >
    > Wie kos co to moze byc i pod jaka nazwa wystepuje?

    Jest coś takiego w Renault, służy do przyklejania boczków etc. Sprzedają to
    salonie w formie ślimaka między dwoma paskami pergaminu. Mam to w szafce na
    działce, po 2 latach od zakupu zachowuje elastyczność. Koszt ok 20zł.

  • 5. Data: 2011-02-07 11:41:16
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:2679.000004fb.4d4fb529@newsgate.onet.pl
    > Witam serdecznie.

> [...]

    Dzieki bardzo. Jedno i drugie bedzie idelane do tego.

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-02-07 11:42:39
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Mathew Kosecki" <f...@W...gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:iiofge$qmh$1@inews.gazeta.pl

> [...]
    > paskami pergaminu. Mam to w szafce na działce, po 2
    > latach od zakupu zachowuje elastyczność. Koszt ok 20zł.

    Opcja wyzej w tubce jest lepsza. Trzeba nalozyc tego wiecej niz bedzie na
    pasku.
    Ale dzieki.

    pozdro