  • 1. Data: 2009-04-29 20:02:04
    Temat: Kraków- ciekawa wystawa - polecam
    Od: p...@p...onet.pl

    Witam
    W Muzeum Etnograficznym na Krakowskiej jest ciekawa wystawa:
    http://www.etnomuzeum.eu/Aktualnosci,118_domhome_and
    rzej_kramarz_i_weronika_lodzinska_fotografie_nowa_wy
    stawa_czasowa_w_mek.html
    Bylem dzisiaj - polecam zobaczenie
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2009-04-30 08:06:49
    Temat: Re: Kraków- ciekawa wystawa - polecam
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    http://www.etnomuzeum.eu/Aktualnosci,118_domhome_and
    rzej_kramarz_i_weronika_lod
    zinska_fotografie_nowa_wystawa_czasowa_w_mek.html

    Tak ciekawe te zdjęcia, że od początku ich powstawania w 2003 roku trzeba
    trąbić o ich istnieniu z częstotliwością karabinu maszynowego. Nuda i tyle.

    pozdrawiam
    marek

  • 3. Data: 2009-04-30 08:28:15
    Od: j...@a...at

    On 29 Apr., 22:02, p...@p...onet.pl wrote:
    > Witam
    > W Muzeum Etnograficznym na Krakowskiej jest ciekawa
> [...]

    w krakowie od czasow venus nie bylo ciekawej wystawy fotograficznej o
    charakterze artystycznym.
    sa ciekawe historyczne , ale punkt ciezkosci nie lezy ze tak powiem po
    stronie fotografiicznej a bardziej po stronie zawartosci tresciowej .
    Bywaly ciekawe owszem jak WPP czy fotografii amareykanskiej , ale nie
    byl to wystawy krakowskie , bardziej prezentacje o charakterze
    globalnym.
    kogo wystwy krecajeszcze dzisiaj niestety ?

    otwierasz onepohoto - wchodzisz w najlepsze od poczatku istnienia
    servisu i otwiera sie swiat fotografii ze mozg stoi .

  • 4. Data: 2009-04-30 08:33:00
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > Tak ciekawe te zdjęcia, że od początku ich powstawania w 2003 roku trzeba
    > trąbić o ich istnieniu z częstotliwością karabinu maszynowego. Nuda i tyle.

    Ładnie tak dokopywać ziomalce, w dodatku naginając fakty?

  • 5. Data: 2009-04-30 08:53:07
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > w krakowie od czasow venus nie bylo ciekawej wystawy fotograficznej o
    > charakterze artystycznym.

    Venus może i była ciekawa. Niestety zabrakło pomysłu jak ułożyć tą wystawę.
    Jeśli chodzi o jej jakość to masakra. I ta niekończąca się opowieść o drewnie
    polskiej erotyki.
    Ale ciekawe to było jak na kraków:)

    > kogo wystwy krecajeszcze dzisiaj niestety ?

    Racja. Dowcip jest taki, że lepszą wystawą jest byle jaki bilbord przy galerii
    handlowej:) Nie po to człowiek istnieje i rozumuje żeby być zamęczany i
    zanudzany czyjąś odtwórczością.

    pozdrawiam
    marek

  • 6. Data: 2009-04-30 08:57:22
    Od: "marek augustyński" <h...@p...onet.pl>

    > Ładnie tak dokopywać ziomalce, w dodatku naginając fakty?

    No jak będziemy to rozpatrywali w kategoriach dokopywania komuś to
    rzeczywiście pozostanie nam wspomniana przeze mnie nuda;)
    Fakty są w internecie. Nie moja wina, że takie.
    Oceniam zdjęcia, moje sa oceniane, każdy może, co za problem?

    pozdrawiam
    marek

  • 7. Data: 2009-04-30 09:14:31
    Od: John Smith <u...@e...net>

    j...@a...at napisał(a):
    > kogo wystwy krecajeszcze dzisiaj niestety ?

    Tu było trochę ludzi:
    http://www.tate.org.uk/modern/exhibitions/streetands
    tudio/

    Jakoś nie zauważyłem braku zainteresowania, pomimo biletów po 10 funtów.
    Swoją drogą ciekawe, czy w Krakowie czy gdzie indziej w Polsce by na
    siebie zarobiło.

    --
    Mirek

  • 8. Data: 2009-04-30 09:20:48
    Od: j...@a...at

    On 30 Apr., 11:14, John Smith <u...@e...net> wrote:

> [...]
    >
    > Jakoś nie zauważyłem braku zainteresowania, pomimo biletów po 10 funtów.
    > Swoją drogą ciekawe, czy w Krakowie czy gdzie indziej w Polsce by na

    nie chcialoby mi sie leciec z krakowa na te wystwe , nawet gdyby wstep
    byl darmowy.
    raz lecialem pol europy zeby zobaczy salvadore dali jeszcze z ajego
    zycia - drugi raz bym tego nie zrobil.

    teraz 500 km od krakowa jest wystwa rembrandta tez mi sie nie chce.

    z wystaw fotograficznych chetnie zobaczylbym dzisiaj kompletnie
    zapomnianych i niezyjacych juz R Kosieradzkiego albo L . Machnice-
    krakowskich mistrzow w swoim gatunku. Newtona w oryginale tez
    widzialem , gdybym mial wybrac pomiedzy krzesanym W. Kilara albo
    Newtonem bez zastanowienia wybralbym Kilara.

  • 9. Data: 2009-04-30 09:31:19
    Od: John Smith <u...@e...net>

    j...@a...at napisał(a):
    > nie chcialoby mi sie leciec z krakowa na te wystwe , nawet gdyby wstep
    > byl darmowy.

    Oczywiście, że nie, stąd moje pytanie dlaczego coś takiego nie może
    zawitać do nas.

    --
    Mirek

  • 10. Data: 2009-04-30 09:33:20
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

> [...]
    > Fakty są w internecie. Nie moja wina, że takie.
    > Oceniam zdjęcia, moje sa oceniane, każdy może, co za problem?

    O ile dobrze kojarzę, zdarzało ci się również w Krakowie coś
    wystawiać, więc chyba tym bardziej wypadałoby jednak nie oceniać
    autorytatywnie czyjejś wystawy nie oglądając jej i na podstawie
    lektury "faktów w internecie"?
    A co do samych faktów, to ja np. przeczytałem:
    "Prezentacja zatytułowana "dom / home" to jedna z odsłon realizowanego
    od 5 lat projektu dokumentalnego, poświęconego rozmaitym przestrzeniom
    mieszkalnym."
    Czyli POWSTAJE od 2003, a nie POWSTAŁ w 2003 - jak byłeś łaskaw
    sugerować w swej wypowiedzi.