    From: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Krak?w - szukam fotografa do pomocy przy komunii 9 maja
    Date: Sat, 08 May 2010 18:30:23 +0200

    W dniu 2010-05-08 09:27, Sergiusz Rozanski pisze:

    > Chyba u zleceniodawcy.

    To co niby zleceniodawca ma ci jeszcze zapewnić ? Szkolenie ? sprzęt ?
    obiad regeneracyjny ?
    Wolny rynek - jesteś dobry i się cenisz - nie bierzesz tej roboty.
    szybka piłka - widać ogłoszenie nie jest do ciebie.

    Mówię o całości - jakby nie napisał - to wielu by straciło czas pisząc
    maila, że owszem - mogą. Jaka stawka. Wtedy by się dowiedzieli i byliby
    rozczarowani. A tak masz jasność - mała stawka - uśmiechasz się i
    bierzesz inne zlecenie. Proste.

    Ciekawe od jakiej kwoty byłoby w takim razie "politycznie poprawne"
    danie ogłoszenia na grupie :) Żeby było ok ... ? Ja takiej nie widzę.
    Dla narzekających wiecznie - żadna nie będzie wystarczająca duża ?

    Wojtek