  • Data: 2010-05-08 16:26:39
    Temat: Re: Krak?w - szukam fotografa do pomocy przy komunii 9 maja
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-08 11:15, Wojtek pisze:

    > ehhh, kompleksy właśnie.

    Rozumiem, ze kompleksy wszystkich fotografów, którzy piszą na grupie i
    wą oburzeni ... bo nikt się do _TAKIEJ_ stawki nie pochyli. Bo każdy
    jest profi i jak nie zaoferują kwoty 10 razy więcej, to najlepiej
    zleceniodawcę zmieszać z błotem.

    Ja tam jestem za wolnym rynkiem - ktoś mało płaci - możesz nie brać tej
    roboty i zignorować (sam tak robię, choć w innej branży). Jak znajdzie
    jakiegoś "fotografia" który zrobi za jego stawkę to ok. Jego zarobek. I
    tego kto zrobi. Być może komuś się to będzie opłacało - choć ja też tego
    nie widzę :)

    Wojtek