  • 81. Data: 2014-01-06 19:42:44
    Temat: Re: Kowboje znowu w akcji
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-06 19:25, J.F. pisze:

    > A czemu nie ? Czemu sa nieuzbrojeni ?

    Ponieważ to inna sytuacja, inna tradycja i jak napisałem:
    "Mylisz się - są różne 'rodzaje' patroli, mają broń itd."

    > Jak policjant wybiega przed auto, to jak go nie przejechac ?

    Nigdzie nie pisałem o wybieganiu, tylko o próbie przejechania.

    > Zreszta po wszystkim zawsze powie ze go usilowali przejechac, a nie ze
    > zatrzymywal gdzies w bocznej szybie.

    Pewnie, szkoda tylko, że rzeczywistość wygląda inaczej...

  • 82. Data: 2014-01-06 19:48:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 06 Jan 2014 13:18:44 +0100, Trybun

    > A może także im zabronisz prawa do samoobrony?

    Pijakom za kółkiem tudzież uciekającym
    przed patrolem POLICJI? Owszem!

    --
    Pozdor Myjk

  • 83. Data: 2014-01-06 22:06:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 06 Jan 2014 19:42:44 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
    > Ponieważ to inna sytuacja, inna tradycja i jak napisałem:

    A w czym inna ta tradycja i sytuacja ?

    > "Mylisz się - są różne 'rodzaje' patroli, mają broń itd."

    No to i u nas mozna wprowadzic rozne rodzaje.
    I drogowka bedzie bez :-)

    Nawiasem mowiac to drogowka kiedys z kalaszami jezdzila, ale im
    odebrano. I dobrze, kalasz na kilometr moze szkody narobic.

    > Nigdzie nie pisałem o wybieganiu, tylko o próbie przejechania.

    > Pewnie, szkoda tylko, że rzeczywistość wygląda inaczej...

    Rzeczywistosc wlasnie tak wyglada. nie tak latwo odstawic delikatnie
    suszarke, wyskoczyc zza krzaka, i pomachac lizakiem w czasie zblizania
    pojazdu jadacego 150.
    A potem oczywiscie "on mnie chcial przejechac".

    J.

  • 84. Data: 2014-01-06 22:16:59
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ZIWK" <w...@o...pl>

    > Niedawno jadąc opłotkami koło mojego domu trafiłem na jakąś akcję
    > "trzeźwość" - dmuchałem 3x :), ale przy każdym z punktów stało już kilka
    > aut których kierowcy mieli poważne problemy :) - czytaj zostali
    > wyeliminowani z ruchu.

    Pierdoły. Zaliczyłem takich łapanek mnóstwo, także takich 3x na odcinku 11km
    i nikogo nigdy nie złapali. Slyszałem jak to im się na płynie do
    spryskiwaczy wykrywało. Takie te kontrole wiarygodne są.

  • 85. Data: 2014-01-06 22:20:55
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Przyzwyczaj sie. Po ostatnim zdarzeniu drogowka bedzie miala norme
    > sprawdzen trzezwosci. A ktory policjant nie wykonuje, ten nie dba o
    > bezpieczenstwo ... Twoje, moje, nasze...
    >
    > I w zasadzie nie byloby w tym nic zlego o ile im nie podniosa normy
    > zlapanych nietrzezwych.

    Jakaś wojna jest ? Bo w czasie wojny takie łapanki bywały i nie wiem czy ich
    mniej czasem nie było a cel zdaje się podobny, wcale nie inny.

  • 86. Data: 2014-01-06 22:24:03
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ZIWK" <w...@o...pl>

    > Lepiej aby po strzeleniu w przednią szybę pustym łbem zostać warzywkiem na
    > MOIM utrzymaniu.

    Jakieś renty płacisz ? Bo normanie to z jego ubezpieczenia jest a nie z
    twojego. Tego co to wszyscy płacą przez ZUS.

  • 87. Data: 2014-01-06 23:04:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 Jan 2014 22:20:55 +0100, John Kołalsky napisał(a):
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Jakaś wojna jest ? Bo w czasie wojny takie łapanki bywały i nie wiem czy ich
    > mniej czasem nie było a cel zdaje się podobny, wcale nie inny.

    Wojna ... z pijanymi kierowcami.

    Nawet w tym USA - z jednego stanu Andrzej twierdzi ze go nie moga
    zatrzymac bez konkretnego powodu, z innego slysze o kontrolach
    trzezwosci.

    J.

  • 88. Data: 2014-01-07 00:01:20
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > Nawet w tym USA - z jednego stanu Andrzej twierdzi ze go nie moga
    > zatrzymac bez konkretnego powodu, z innego slysze o kontrolach

    Orwell

  • 89. Data: 2014-01-07 10:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun Y...@y...com ...

    > A tu w mediach tylko wzmianki - gonili i doprowadzili do śmierci
    > człowieka... powód - "niezatrzymanie się do kontroli"...
    >
    > Ilu jeszcze ludzi muszą zabić ci stróże bezmyślnego prawa żeby o tym
    > zaczęło być głośno:
    >
    > http://www.fakt.pl/pijany-kierowca-uciekal-przed-pol
    icja-nie-zyje-pasaz
    > er,artykuly,437431,1.html

    Było nie wsiadać z pijanym do samochodu.

  • 90. Data: 2014-01-07 10:19:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    a jak pasażer był pijany?

    --