  • 71. Data: 2014-01-06 16:11:17
    Temat: Re: Kowboje znowu w akcji
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-01-06 02:26, Kamikazee pisze:

    > Kolejnego potencjalnego zabójcy i śmiecia mniej.

    Nigdy za kółkiem nie zdarzyło Ci się, że ktoś odwalił Ci przed maską
    numer za który życzyłeś mu lądowania na najbliższej latarni? Nigdy nikt
    tak Cię nie wkurzył, że miałeś ochotę wyjść z samochodu i poważnie obić
    mu mordę?

    Jeśli tak to czy nie czyni Cię to POTENCJALNIE niebezpiecznym? Być może
    nawet potencjalnym zabójcą? Wg. Twojego podejście powinieneś już dostać
    kulkę w głowę.

  • 72. Data: 2014-01-06 16:15:35
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-01-06 14:22, ZIWK pisze:

    > Lepiej aby po strzeleniu w przednią szybę pustym łbem zostać warzywkiem
    > na MOIM utrzymaniu.

    o proszę. To kalekie ofiary wypadków można adoptować jak zwierzęta ze
    schroniska? Ilu już masz na SWOIM utrzymaniu? Dużo papirologii przy tym
    jest?

    > Dorośniesz to zrozumiesz.

    zabawne...

  • 73. Data: 2014-01-06 16:23:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    > Do tej statystyki brakuje jednej danej - jaki % jazd odbywa sie po
    > pijaku. A tej danej policja chroni bardzo i nie chce podac.

    Na pewno nie prawie 8%

    > No ale nie chce mi sie wierzyc aby az 5%, i sam podawalem jedno
    > "badanie" z ktorego wychodzilo 0.4%. Niewatpliwie tez 2 czy wiecej
    > promili nie wplywaja pozytywnie na prowadzenie.

    Mi to piszesz?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 74. Data: 2014-01-06 16:54:16
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2014-01-06 16:15, PlaMa pisze:

    > o proszę. To kalekie ofiary wypadków można adoptować jak zwierzęta ze
    > schroniska? Ilu już masz na SWOIM utrzymaniu? Dużo papirologii przy tym
    > jest?
    Niestety - oni są na moim utrzymaniu bezwarunkowo jako na podatniku RP -
    jak urzędnicy, (p)osłowie), 40-letni emeryci...
    Pracuję, płacę, kupuję, sprzedaję, oddycham ... a od wszystkiego idą
    podatki również w jakiejś części przeznaczane na utrzymanie przy życiu
    "roślinek"

    > zabawne...
    Noooo, aż mi się wyć chce, jak duży procent moich pieniędzy przepada...

  • 75. Data: 2014-01-06 17:04:43
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-06 01:30, J.F. pisze:

    > Angielscy "Bobbies" sa juz uzbrojeni ?

    Wprost nie (patrol pieszy). Nie próbuj "sobie upraszać sprawy porównując
    do sytuacji w UK i podając za przykład "bobbies".

    > Z terrorystami nie przelewki, ale przez 200 lat dobrze radzili z palka
    > i gwizdkiem.

    Mylisz się - są różne 'rodzaje' patroli, mają broń itd.

    > A jak daje ciemne ?

    No, jak się próbuje policjanta przejechać czy taranuje radiowóz to
    daruj.

    > Tak jak w Poznaniu chocby ?

    A co było w Poznaniu? Bo wiesz, ja nie wiem co masz na myśli...

  • 76. Data: 2014-01-06 17:36:32
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-01-06 16:54, ZIWK pisze:

    > Niestety - oni są na moim utrzymaniu bezwarunkowo jako na podatniku RP

    Ciekawe. Zawsze wydawało mi się, że z pensji tych ludzi pobierane są
    niemałe pieniądze właśnie po to by mieli zabezpieczenie w razie wypadku
    - nawet będącego konsekwencją ich głupoty.

    > jak urzędnicy, (p)osłowie), 40-letni emeryci...

    true true

    > Pracuję, płacę, kupuję, sprzedaję, oddycham ... a od wszystkiego idą
    > podatki również w jakiejś części przeznaczane na utrzymanie przy życiu
    > "roślinek"

    Postaram się wkręcić w Twój punkt widzenia - czyli np. odstrzelić
    palaczy? Bo w końcu skończą z jakąś popalenną chorobą i będą na moim
    utrzymaniu, no i śmierdzą i trują. Dobrze rozumuję?

    > Noooo, aż mi się wyć chce, jak duży procent moich pieniędzy przepada...

    a to inna inszość

  • 77. Data: 2014-01-06 17:51:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 Jan 2014 16:23:28 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    > Na pewno nie prawie 8%

    > Mi to piszesz?

    No, policja nie chce sie tez pochwalic rozkladem promili wsrod
    zlapanych. Duzo ma ponad 0.5, ale czytales obok - pan sedzia czuje sie
    dobrze, drugi sedzia nic zlego nie widzi a alkomat 1.2.

    Zaraz ... wyroki z Warszawy, jakies 3%%, 0.9, 2.6, 1.9, 2.2 ....

    J.

  • 78. Data: 2014-01-06 19:08:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ZIWK" <w...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > W dniu 2014-01-06 13:14, Trybun pisze:

    > Odwracasz kota ogonem i masz zaburzony ciąg przyczynowo-skutkowy:
    > 1 - kierowca pił (wykroczenie)

    Dopiero gdy wsiadł za kółko i to już przestępstwo, a nie wykroczenie.

  • 79. Data: 2014-01-06 19:10:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Głupi jesteś...

    PLONK

  • 80. Data: 2014-01-06 19:25:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 06 Jan 2014 17:04:43 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Wprost nie (patrol pieszy). Nie próbuj "sobie upraszać sprawy porównując
    > do sytuacji w UK i podając za przykład "bobbies".

    A czemu nie ? Czemu sa nieuzbrojeni ?

    > No, jak się próbuje policjanta przejechać czy taranuje radiowóz to
    > daruj.

    Jak policjant wybiega przed auto, to jak go nie przejechac ?
    Zreszta po wszystkim zawsze powie ze go usilowali przejechac, a nie ze
    zatrzymywal gdzies w bocznej szybie.

    I wlasnie dlatego nie powinni miec prawa strzelac - zastrzela jeszcze
    jakiegos ministra i bedzie dym.

    > A co było w Poznaniu? Bo wiesz, ja nie wiem co masz na myśli...

    A takich czterech co zatrzymywali takich dwoch. Oczywiscie przepisowo
    - tarcza i po okazaniu legitymacji ...

    J.