  • 151. Data: 2014-01-08 08:28:58
    Temat: Re: Kowboje znowu w akcji
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 7 Jan 2014 15:07:47 +0000 (UTC), masti

    > a jak ma to sprawdzić jak jestem napruty?

    Trzeba się tak nie napruwać. Nie ma obowiązku tracenia kontaktu z
    rzeczywistością po spożyciu alkoholu. ;P

    --
    Pozdor Myjk

  • 152. Data: 2014-01-08 08:39:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 07 Jan 2014 18:07:41 +0100, Artur Maśląg

    > Zostałeś ostrzelany na gierkówce,

    Nawet dwa razy! Ale tylko ptasimi odchodami!

    --
    Pozdor Myjk

  • 153. Data: 2014-01-08 15:00:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Trzeba się tak nie napruwać. Nie ma obowiązku tracenia kontaktu z
    > rzeczywistością po spożyciu alkoholu. ;P

    I niestety nie ma równiez przepisów ktore zwalniały by z konsekwencji
    czynów "po pijaku".
    Nie ma tez przepisu, ktory dawałby po spozyciu nieśmiertelnośc.

  • 154. Data: 2014-01-08 17:48:17
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 7 Jan 2014 22:11:54 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >Zatrzymać bez powodu też nie może.

    Powód zawsze będzie. Chociażby jeden z tych, co zacytowałeś.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 155. Data: 2014-01-08 17:49:15
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 7 Jan 2014 22:10:57 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >sam bijesz pianę po raz kolejny. Równie bez sensu

    Nie. Ty Ty kolejny raz palnąłeś coś bez zastanowienia, a teraz każesz
    innym udowadniać, że masz rację.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 156. Data: 2014-01-08 19:31:33
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    > I ma rację. Drobne przekroczenie prędkości ma się nijak do pijaństwa
    > za kierownicą, które tu usiłujesz propagować.

    Jesteś jakimś nawiedzonym abstynentem, czy to tylko efekt medialnego
    prania mózgu ? Jakiś imbecyl niedawno tu na grupie wygłaszał apel o
    zwiększenie wysokości mandatów do władz.. Tak tacy też tu się
    udzielają. Mówisz można przekraczać prędkość? - ty jesteś przestępcą bo
    łamiesz ustalone przepisy, a czyjeś pijaństwo jest jego osobistą sprawą.
    I weź pod uwagę że niczego tu nie bronię, poza obrona swojej godności
    jako człowieka, nie jestem jakimś bydlakiem któremu pastuch (policjant)
    każe wykonywać upokarzające mnie jako człowieka czynności.

    > A niby kogo obdarzyłem oszczerstwem? Anonimowy nick w Usenecie?
    > Ogarnij się, bo od alkoholu masz chyba spore zaniki.
    >
    > [...]

    Mnie, nazwałeś mnie zapijaczonym mordercą. I nie mam pretensji o tą
    drugą możliwość - wsiadając za kierownicę istotnie jestem potencjalnym
    mordercą, ale mordercą trzeźwym jak świnia.

  • 157. Data: 2014-01-08 19:32:38
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-07 14:00, Budzik pisze:

    > Ale w sumie to nie wiesz jak wyglądal pościg.
    > Być może po prostu za nim jechali, bez brawury a gośc wypadł z drogi, bo
    > był pijany.
    >
    > Chyba że masz jakieś dokładniejsze dane?

    Nic mnie to nie interesuje - gonili jak wściekli i przyczynili się do
    śmierci człowieka - powodem tej morderczej pogoni było niezatrzymanie
    się do kontroli, kontroli dla samej kontroli, a nie próba zatrzymania
    jakichś bandziorów.

  • 158. Data: 2014-01-08 19:35:12
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-07 17:21, bartekltg pisze:

    > Cały Twoje trollowanie opiera się na myśli, że policja nie pownna
    > mieć prawa dokonywania wyrywkowej kontroli.
    > Ale powinna mieć i na szczęście ma. Naprawdę sądzisz, że sprawdzenie
    > dokumentów auta i prawka kierowcy to gnębienie społeczeństwa. No kurde,
    > bez jaj.
    >
    > No, chyba, że jeździ się bez prawka, na widocznym gazie lub
    > kradzionym autem, rozumiem oburzenie takich osób;)
    >

    > pzdr
    > bartekltg

    Jest to typowe szukanie dziury w całym, niech łapią przestępców
    drogowych selekcjonując ich, tych którzy dają pretekst do zatrzymania i
    kontroli, a nie działają przez zarzucanie sieci i liczenia że a nuż coś
    się złapie.
    Jak głupi niektórzy jeżdżą i to jest nagminne, łamanie przepisów jest
    widoczne na każdym kroku, mamy zakorkowane miasta, a policja zamiast
    porządkować i usprawniać ruch drogowy kontroluje pojazdy dla samych
    kontroli..
    Co Ty próbujesz dopisać usprawiedliwiającego do takich działań policji?
    Jaki kradzoiny samochód, jaka jazda na widocznym gazie itd. Zatrzymują
    wszystkich jak idzie i z tego są rozliczani, na podstawie tego maja
    przyznawane premie.

  • 159. Data: 2014-01-08 19:35:42
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-08 17:49, jerzu pisze:

    > Nie. Ty Ty kolejny raz palnąłeś coś bez zastanowienia, a teraz każesz
    > innym udowadniać, że masz rację.

    Dyskusja akademicka. Policja nie ma prawa, ale nikt nie jest w stanie
    podważyć ich oświadczenia że zatrzymali pojazd bo wydawał się podejrzany.

  • 160. Data: 2014-01-08 19:42:07
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-07 17:34, jerzu pisze:

    > Znalazłeś film?

    Niestety nie - mam zbyt wolne łącze na to aby oglądać filmiki w sieci.