    From: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Koszt rozwiązania umowy abo Tylko SIM
    Date: Thu, 18 Mar 2010 10:21:42 +0100

    W dniu 2010-03-18 10:16, Liwiusz pisze:

    > Myślę, że reklamacja jest przedwczesna. Najpierw należy rozwiązać
    > umowę, potem zapłacić karę wedle ustawy, a jak będą chcieli więcej, to
    > wówczas reklamować, lub... czekać na pozew.

    Wiesz, to zależy od Ciebie, ja wolałbym najpierw wyjaśnić sprawę (bo
    może naliczyli Ci jakąś inną magiczną zniżkę z okazji plam na słońcu), a
    potem działać. Nie miałbym ochoty na ewentualne włóczenie się po sądach,
    a nawet jeśli miałbym to robić, to wolałbym wcześniej wiedzieć, z czym
    będę się musiał zmierzyć (czyli skąd wzięli taką opłatę).

    Podejrzewam jednak, że skoro umowa była "wypełniana ręcznie", to po
    prostu w systemie mają błąd i nawet jeżeli po wypowiedzeniu umowy
    dostaniesz do zapłaty taką kosmiczną kwotę, to po prostu uwzględnią
    Twoją reklamację. Nie sądzę, by mieli ochotę na sądzenie się.

    Marek