  • Data: 2009-03-01 10:18:34
    Temat: Re: Koszt matryc CCD a ich wielkosc
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski wrote:

    > Jest o tyle nieobrazowy, że nie znamy rzeczywistych kosztów obsługi
    > takiego defektu, więc MZ prosta matematyka tu nie działa. Co by
    > przybliżyc o czym mówię: jeśli nawet co druga partia farb którymi
    > maluje się np. mercedesa będzie wadliwa ale jej wadliwość zostanie
    > wykryta na etapie przed malowaniem to koszt takiego błędu na
    > pojedyńczy samochó? będzie praktycznie pomijalny. Jeśli już po
    > pomalowaniu to zapewne nieco większy. Nie mając takich danych nie ma
    > co bawić się w matematykę.

    jeszcze raz.

    wafel jest okrągły. na tym waflu możemy upchać tym więcej struktur im
    mniejsze one są. Dla wafla występuje pewna statystyczna ilość wad na wafel,
    im mniejsze struktury tym więcej struktur ma szanse być OK. Matryce FF są
    bardzo duże w stosunku do wafla co powoduje że mamy bardzo duży odpad
    struktur stąd wyższy koszt.
    no i to co napisał kolega to czy struktura jest OK dowiemy sie dopiero po
    zakończeniu obróbki wafla choć przed cięciem.