  • Data: 2018-04-02 00:12:40
    Temat: Re: Koszt ładowania elektryka w trasie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 1 Apr 2018 22:48:40 +0200, Janusz napisał(a):

    > Nawet i to jest bez sensu bo koszty zjedzą całe przedsięwzięcie, dziś
    > wiatraki sam dają wiecej
    > https://www.pse.pl/home
    > teraz jest 4,482GW a moc max to coś 5,6GW z cieplnych teraz idzie 12GW
    > czyli wiatraki same dają około 1/4 całej mocy.

    teraz. widac jakis front przechodzi, bo np w czwartek spadlo do 1.3GW.
    W piatek nawet do 0.3GW
    https://www.pse.pl/dane-systemowe/funkcjonowanie-kse
    /raporty-dobowe-z-pracy-kse/generacja-zrodel-wiatrow
    ych

    A w tenze czwartek zapotrzebowanie 24GW

    Wiec raczej bym przyjal ze wiatraki daja 2 z 24GW ... ale niech ktos
    sprawdzi czy takie wpadki sie czesciej zdarzaja.

    A moze to nie brak wiatru, tylko chwilowy spadek zapotrzebowania ... i
    najprosciej bylo wiatraki zatrzymac ?

    > Oglądałem dokument ja Niemcy likwidują atomówkę, potężne koszty,
    > porównywalne z budową. Więc nie wiem czy jest sens się w to pchać.

    Wiatraki tez fajnie pekaja. Strach w poblizu zyc :-)

    J.