  • Data: 2018-04-02 01:07:30
    Temat: Re: Koszt ładowania elektryka w trasie
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-01 o 22:48, Janusz pisze:

    > Nawet i to jest bez sensu bo koszty zjedzą całe przedsięwzięcie, dziś
    > wiatraki
    > sam dają wiecej
    > https://www.pse.pl/home
    > teraz jest 4,482GW a moc max to coś 5,6GW z cieplnych teraz idzie 12GW
    > czyli wiatraki same dają około 1/4 całej mocy.
    > Oglądałem dokument ja Niemcy likwidują atomówkę, potężne koszty,
    > porównywalne z budową. Więc nie wiem czy jest sens się w to pchać.

    Pytanie czy jest sens pchać się w wiatraki wiedząc że ich wydajność
    zależy tylko i wyłącznie od wiatru. Jak się okaże że do fermy wiatraków
    potrzebujesz elektrowni szczytowo pompowej to cały pomysł ekonomicznie
    jest do dupy. I zamiast produkować tani prąd produkujesz dobre
    samopoczucie ekologów którzy sami myśleć ani liczyć nie potrafią.