  • 1. Data: 2013-12-31 18:14:07
    Temat: Kosmuś - język dla dzieci
    Od: xuesheng <p...@g...com>

    Witam,

    Stworzyłem prosty język programowania dla dzieci, zapraszam do przetestowania na
    swoich pociechach. Polecenia są po polsku, składnia podobna do Javy. Jest instrukcja
    warunkowa, pętla, zmienne. Należy się zarejestrować w "banku" na www.vampisoft.com,
    następnie przejść do zakładki "Programy", utworzyć program, wybrać któryś z
    przykładowych programów i odpalić go.

    Całość działa na serwletach, interpreter mojego języka działa w aplecie Javy, jest
    tam też "bank dla dzieci" (taki mój pomysł - alternatywa dla kieszonkowego) i parę
    zabaw dla dzieci (codziennie nowe). Zapraszam,

    Paweł Biernacki

  • 2. Data: 2014-01-01 02:25:42
    Temat: Re: Kosmuś - język dla dzieci
    Od: jacki <c...@i...pl>

    W dniu 2013-12-31 18:14, xuesheng pisze:
> [...]
    tam też "bank dla dzieci" (taki mój pomysł - alternatywa dla kieszonkowego) i parę
    zabaw dla dzieci (codziennie nowe). Zapraszam,

    Raz, że spam. Dwa, że strona wygląd jak z lat 90. Trzy dla dzieci nie
    znajdziesz nic lepszego niż: http://scratch.mit.edu/

  • 3. Data: 2014-01-01 19:08:26
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 01 Jan 2014 02:25:42 +0100, jacki <c...@i...pl>
    wrote:

> [...]
    zabaw dla dzieci (codziennie nowe). Zapraszam,

    >Raz, że spam. Dwa, że strona wygląd jak z lat 90. Trzy dla dzieci nie

    W Polsce nie mzona niczego zrobic, bo zawsze sie jakis malkontent
    dopier....

    Strona wyglada OK. Jezyk jest ciekawy. Jezykow dla dzieci nigdy za
    duzo, bo nikt, nawet Alan Kay, do konca nei wie jak dzieci uczyc.

    A ze cos na MIT wynalezli, nei wynika ze nie mozna wynalezc czegos
    lepszego albo konkurencyjnego. Na MIT wynalezli, oprocz wspznaialych
    rzeczy, mnostwo glupot i badziewia

    Post Kolegi to typowa ilustarcja poskiego kotla w piekle - jako jedyny
    nie jest pilnowany pzrez diably. Polacy sami pilnuja zby nikt sie nei
    wychylil...

    A.L.

  • 4. Data: 2014-01-02 08:37:05
    Od: jacki <c...@i...pl>

    W dniu 2014-01-01 19:08, A.L. pisze:
    > Post Kolegi to typowa ilustarcja poskiego kotla w piekle - jako jedyny
    > nie jest pilnowany pzrez diably. Polacy sami pilnuja zby nikt sie nei
    > wychylil...

    Nie ja popieram polskich twórców, ale bez przesady.

  • 5. Data: 2014-01-02 08:37:29
    Od: jacki <c...@i...pl>

    W dniu 2014-01-02 08:37, jacki pisze:

    > Nie ja popieram polskich twórców, ale bez przesady.
    Nie, ja popieram....

    przecinek zgubiłem

  • 6. Data: 2014-01-02 14:01:15
    Od: xuesheng <p...@g...com>

    W dniu środa, 1 stycznia 2014 03:25:42 UTC+2 użytkownik jacki napisał:
    [...]
    > Raz, �e spam. Dwa, �e strona wygl�d jak z lat 90. Trzy dla dzieci nie
    >
    > znajdziesz nic lepszego niďż˝: http://scratch.mit.edu/

    Sprawdziłem ten scratch - rzeczywiście jest lepszy od Kosmusia. Tj. bardziej złożony,
    silniejszy. Szlag by trafił - MIT znowu mnie wyprzedziło! Skontaktowałem się z tymi
    od scratcha, może Kosmuś ich jednak zainteresuje, chociaż wszystko po polsku. Strona
    lepiej wyglądać nie będzie - to szczyt moich możliwości. Ale mnie się podoba.
    Przetestowałem też Kosmusia na swoim dziecku - 11 lat - trochę go zajął.

    Paweł Biernacki

  • 7. Data: 2014-01-02 16:28:11
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 2 Jan 2014 05:01:15 -0800 (PST), xuesheng

> [...]
    Przetestowałem też Kosmusia na swoim dziecku - 11 lat - trochę go zajął.

    Proponuje sie nie pzrejmowac, tylko isc swoja droga. MIT nei ma
    monopolu na najlepsze rozwiazania

    A.L.

  • 8. Data: 2014-01-02 17:52:30
    Od: jacki <c...@i...pl>

    W dniu 2014-01-02 14:01, xuesheng pisze:
> [...]
    Przetestowałem też Kosmusia na swoim dziecku - 11 lat - trochę go zajął.

    Inny problem z Twoim językiem jest taki, że ja nie mam ochoty nigdzie
    się rejestrować, żeby go sprawdzić. Myślę, że nie tylko ja.

  • 9. Data: 2014-01-02 21:33:02
    Od: Marek Borowski <m...@x...com>

    On 02/01/2014 17:52, jacki wrote:

    > Inny problem z Twoim językiem jest taki, że ja nie mam ochoty nigdzie
    > się rejestrować, żeby go sprawdzić. Myślę, że nie tylko ja.
    True. Po drugie uawzam ze jezyk polski trzeba eliminowac.
    Dziecko w wieku lat 11 juz powinno znac angielski.
    Takze zrob komendy po angielsku i wywal rejestracje
    a z checia przetestuje i powiem znajomym.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 10. Data: 2014-01-03 12:39:43
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 02/01/2014 20:33, Marek Borowski wrote:

    > True. Po drugie uawzam ze jezyk polski trzeba eliminowac.

    Dlaczego?