  • Data: 2014-01-02 17:52:30
    Temat: Re: Kosmuś - język dla dzieci
    Od: jacki <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-02 14:01, xuesheng pisze:
    > Sprawdziłem ten scratch - rzeczywiście jest lepszy od Kosmusia. Tj. bardziej
    złożony, silniejszy. Szlag by trafił - MIT znowu mnie wyprzedziło! Skontaktowałem się
    z tymi od scratcha, może Kosmuś ich jednak zainteresuje, chociaż wszystko po polsku.
    Strona lepiej wyglądać nie będzie - to szczyt moich możliwości. Ale mnie się podoba.
    Przetestowałem też Kosmusia na swoim dziecku - 11 lat - trochę go zajął.

    Inny problem z Twoim językiem jest taki, że ja nie mam ochoty nigdzie
    się rejestrować, żeby go sprawdzić. Myślę, że nie tylko ja.