  • Data: 2014-01-03 20:44:22
    Temat: Re: Kosmuś - język dla dzieci
    Od: xuesheng <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 3 stycznia 2014 20:07:59 UTC+2 użytkownik firr napisał:
    [...]
    > polski 95%
    >
    > angielski 70%
    >
    > francuski 35 %
    >
    > rosyjski 25 %
    >
    > hiszpanski 15 %
    >
    > niemiecki 12 %

    Super. Mam też coś dla wielbicieli obcych języków:

    http://www.pawelbiernacki.net/poezja/tlumaczenia/ind
    ex_pl.html

    Ja uczyłem się wszystkich tych, o których pisałem, że je lubię (plus jeszcze parę
    innych), naprawdę je lubię, ale teraz mam kłopot z fińskim. Moje dziecko zna fiński
    dużo lepiej niż ja. Trochę rozumiem jak czytam. Języki obce są ważne, ale będę się
    upierał, że taki Kosmuś też ma rację bytu.

    Pozdrawiam,
    Paweł Biernacki