-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-1.dfn.de!n
ews.dfn.de!news.uni-stuttgart.de!news.unit0.net!newsreader4.netcologne.de!news.
netcologne.de!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostra
da.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
a.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Korytarz życia i zamek błyskawiczny - przegłosowane
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5da7b5d3$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid.191017.invalid>
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Date: Sat, 19 Oct 2019 01:43:41 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.9.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <1...@i...dyndns.org.invalid.191017.invalid>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 27
Message-ID: <5daa4e2d$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.51.180
X-Trace: 1571442221 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17352 89.64.51.180:43096
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663914
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-10-17 o 20:33, 'TomN' pisze:
> Tomasz Pyra w
> <news:5da7b5d3$0$549$65785112@news.neostrada.pl>:
>
>> Ogólnie kierunek zmian dobry, ale moim zdaniem sformułowanie zamka
>> błyskawicznego mocno nieprecyzyjne i może być polem do wymuszenia stłuczek.
>
> Czyli co uważasz za złe w tym co wydaje Ci się, ze uchwalono i dlaczego?
>
Brak określenia obowiązków jadącemu kończącym się pasem.
A skoro nie ma obowiązków, to czego by nie wywinął jadąc tym kończącym
się pasem - trudno będzie uznać go za winnego zderzenia.
Nawet jeśli hipotetycznie po prostu wjedzie z ciąg pojazdów stojących ma
pasie kontynuowanym. Bo obowiązek ustąpienia pierwszeństwa przy zmianie
pasa został z niego (bezwarunkowo) zdjęty.
Pozostaje liczyć na rozsądek policjantów i sędziów zajmujących się
takimi sprawami.
--
Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
Engine power, torque and gear ratios calculator online:
http://powertorque.cba.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 19.10.19 08:02 Shrek
- 19.10.19 08:05 Shrek
- 19.10.19 08:07 Shrek
- 19.10.19 08:17 Shrek
- 19.10.19 12:11 Uncle Pete
- 19.10.19 12:20 Jacek Maciejewski
- 19.10.19 14:00 Shrek
- 19.10.19 14:51 J.F.
- 19.10.19 15:00 J.F.
- 19.10.19 15:02 J.F.
- 19.10.19 15:40 TomN
- 19.10.19 15:48 Shrek
- 19.10.19 15:49 Shrek
- 19.10.19 15:50 Shrek
- 19.10.19 16:22 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=