-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!2.eu.feeder.erje.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed
.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.
neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Korytarz życia i zamek błyskawiczny - przegłosowane
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5da7b5d3$0$549$65785112@news.neostrada.pl> <qoa4rd$8c7$1@gioia.aioe.org>
<qoa5qt$cto$1@gioia.aioe.org>
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Date: Sat, 19 Oct 2019 01:38:47 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.9.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <qoa5qt$cto$1@gioia.aioe.org>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 30
Message-ID: <5daa4d08$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.51.180
X-Trace: 1571441928 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17360 89.64.51.180:43121
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663913
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-10-17 o 18:45, t-1 pisze:
> W dniu 2019-10-17 o 18:28, t-1 pisze:
>
> art 1 pkt 2.2 o korytarzu też wadliwy.
> Mowa jest o zjeździe pojazdów tylko do krawędzi swojego pasa. Przy dwóch
> pasach może być to za mało dla karetki a przy trzech pasach po co prawy
> ma zjeżdżać na prawo skoro środkowy ma pozostać na swoim pasie tylko
> przy prawej krawędzi? Powinny oba zjeżdżać max. w prawo pozostając w
> swoich ciągach.
Wydaje się wadliwy.
Samo Ministerstwo przygotowało grafikę na której wyraźnie pojazdy
pozostają na swoich pasach, nikt nie zjeżdża na pas awaryjny, ani przy
większej ilości pasów nie upychają się na jednym.
Znamienne że powstały korytarz jest na obrazku węższy niż samochód osobowy;)
http://www.brd24.pl/wp-content/uploads/2018/04/Dapni
CSW0AAb1aO.jpg-large.jpeg
Pasy autostrady to 2x350cm.
Jak na prawym będzie ciężarówka 255cm, na lewym osobówka mająca 200cm z
lusterkami, to środkiem nie przejedzie już wóz strażacki.
I pełna zgoda że przepisy powinny nakazywać zjazd maksymalnie daleko w
lewo/prawo nawet jeśli oznacza to zjazd z jedni na pas awaryjny,
pobocze, a w razie możliwości i potrzeby nawet na chodnik czy trawnik.
--
Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
Engine power, torque and gear ratios calculator online:
http://powertorque.cba.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 19.10.19 01:43 Tomasz Pyra
- 19.10.19 08:02 Shrek
- 19.10.19 08:05 Shrek
- 19.10.19 08:07 Shrek
- 19.10.19 08:17 Shrek
- 19.10.19 12:11 Uncle Pete
- 19.10.19 12:20 Jacek Maciejewski
- 19.10.19 14:00 Shrek
- 19.10.19 14:51 J.F.
- 19.10.19 15:00 J.F.
- 19.10.19 15:02 J.F.
- 19.10.19 15:40 TomN
- 19.10.19 15:48 Shrek
- 19.10.19 15:49 Shrek
- 19.10.19 15:50 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO