  • 241. Data: 2020-04-29 20:05:40
    Temat: Re: Koronawirus - liczba zgonów
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.04.2020 o 19:35, Kris pisze:

    > Zwolnił żonę z pracy jak pisałeś więc umożliwił jej opiekę nad dzieckiem.

    Aha - jednak jesteś jebnięty w dekiel.

    --
    Shrek

  • 242. Data: 2020-04-29 20:09:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.04.2020 o 19:36, J.F. pisze:

    > Trzeba poczekac na ciag dalszy. Kto za to zaplaci :-)

    No a kto ma zapłacić? Przecież nie pis z partyjnych składek.

    > A ma ktos dane z innych krajow - jak wyglada rozprzestrzenianie wirusa
    > wsrod mlodziezy ?
    > Moze to akurat najglupsze :-)

    Akurat jak się rozprzestrzenia _wśród_ młodzierzy to mało istotne (i
    dlatego też nie będzie na ten temat rzetelnych danych - nie ma powodu,
    żeby się nad tym spuszczać). Ważne jest jak z młodzieży rozprzestrzenia
    się na resztę:P

    --
    Shrek

  • 243. Data: 2020-04-29 20:09:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Aha - jednak jesteś jebnięty w dekiel

    Chamski zaczynasz być.
    Nie lubię dyskusji na takim poziomie.

  • 244. Data: 2020-04-29 20:16:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.04.2020 o 20:09, Kris pisze:

    > Chamski zaczynasz być.

    Ty zacząłeś.

    > Nie lubię dyskusji na takim poziomie.

    Ja też nie przepadam. Więc zrezygnuj z chamskich osobistych wycieczek to
    i poziom będzie inny.

    --
    Shrek

  • 245. Data: 2020-04-29 20:17:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.04.2020 o 20:09, Shrek pisze:

    > Akurat jak się rozprzestrzenia _wśród_ młodzierzy

    AutoPac!

    --
    Shrek

  • 246. Data: 2020-04-29 20:46:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Ja też nie przepadam. Więc >zrezygnuj z chamskich osobistych >wycieczek to
    >i poziom będzie inny.

    Od kilku już chyba lat regularnie zasmiecasz kilka grup historią zwolnienia Twoje
    żony więc temat niejako publiczny się zrobił.
    Nie zarzucaj więc mi osobistych wycieczek
    Wygraj w sądzie i w ten sposób temat zwolnienia żony zakończ. Sądy nie lubią PIS to
    masz dodatkową szansę na zadowalający Ciebie wyrok.

  • 247. Data: 2020-04-29 20:54:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.04.2020 o 20:46, Kris pisze:

    > Od kilku już chyba lat regularnie zasmiecasz kilka grup historią zwolnienia Twoje
    żony więc temat niejako publiczny się zrobił.

    Nie grupy a grupę. Grupę prawo, a więc w temacie i nie zaśmiecam.

    > Nie zarzucaj więc mi osobistych wycieczek

    Jak nie jak tak? Przecież to nie ma nic wspólnego z tematem.
    Poza tym skąd u ciebie kretyński pomysł, że nie pracuje, bo ją trzy lata
    temu pis zwolnił z naruszeniem prawa na urlopie macierzyńskim?

    > Wygraj w sądzie i w ten sposób temat zwolnienia żony zakończ.

    Pracuję nad tym.

    > Sądy nie lubią PIS to masz dodatkową szansę na zadowalający Ciebie wyrok.

    Masz nieaktualne dane. Już po deformie. Zresztą wygląda na to, że sprawa
    trafi do trybunału konstytucyjnego. Tam pisiory liżą się po jajach.

    --
    Shrek

  • 248. Data: 2020-04-29 22:17:14
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 29.04.2020 o 13:29, Kris pisze:

    > Ale tam miejsca w kostnicach zaczeło brakować
    > a u nas nie
    > I nawet nie chodzi mi o statystyki zmarłych gdzie podano przyczyne "covid" bo to
    kazdy kraj radosna twórczość uprawia
    > Bardziej chodzi mi czy faktycznie zauważalny jest wzrost zgonów podczas epidemi

    w UK już zgadują, że z powodu covid umrze 18.000 osób chorych na raka:

    https://www.standard.co.uk/news/uk/nearly-18000-more
    -people-could-die-of-cancers-due-to-impact-of-covid1
    9-research-suggests-a4426656.html?fbclid=IwAR3TO_nAK
    GaEr0vrQB5auRTvF4LyNAPPq7x6XOd_a2JGrvYHRczPdlirENc

    Wyjdzie na to, że ochronimy przed śmiercią 10.000 osób, a przez to umrze
    kolejne 50.000...

    Lukasz

  • 249. Data: 2020-04-29 22:29:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przez błędna politykę angielskiego rządu umarło niepotrzebnie z 24 tysiące ludzi.
    Jakoś muszą ukryć swój błąd. Polska stoi im jak ość w gardle z wynikami o jakich w
    innych państwach pomarzyć nie mogą. W pewnym momencie ludzie którzy w nich żyją
    spytają tych co rządzą jak to się stało że u nich ich dziadkowie i rodzice marli jak
    muchy na muchomorze a w jakiejś bliżej nie znanej Polsce co leży zupełnie niedaleko
    nie dość że ludzie nie umierali masowo to jeszcze srajtasma była ciągłej sprzedaży.

  • 250. Data: 2020-04-30 10:08:06
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > Przez błędna politykę angielskiego rządu umarło niepotrzebnie z 24 tysiące ludzi.
    Jakoś muszą ukryć swój błąd. Polska stoi im jak ość w gardle z wynikami o jakich w
    innych państwach pomarzyć nie mogą.

    Na razie to dane z TVPropaganda i im podobnych, według oficjalnych
    danych do końca marca było +2000 zmarłych w stosunku do 3 poprzednich lat.
    Ciekawe ilu ludzi umrze przez błędną politykę (zarówno UK jak i PL)
    związaną za niszczeniem firm i brakiem dostępu do opieki medycznej innej
    niż covid

[...]

    paczpan, a w polsce milicja na ulicach ;)

    Lukasz