  • 221. Data: 2020-04-29 16:14:26
    Temat: Re: Koronawirus - liczba zgonów
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 29 Apr 2020 05:29:47 -0700 (PDT), w
    <7...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Ale tam miejsca w kostnicach zaczeło brakować

    Tam zaczynało miejsca brakować w określonych regionach (Bergamo), a nie
    wszędzie.
    Na południu luz i spokój.

    > Albo mieliśmy szczęście i z jakiś powodów nas ten wirus ominął,

    Jak wszystkie demoludy -- mniej turystów (in i out) i mniej ognisk.

    > albo słuszną linie ma nasza partia i zamrażanie/odmrażanie, zakaz wstępu do lasów i
    na plaże, kagańce na pyskach itp pomogło.

    Wstęp do lasów to akurat na pewno nie pomógł, kagańce też wątpię (pewnie
    zmniejszyły, ale raczej niewiele, zwłaszcza że grubo później został nakaz
    wprowadzony).

  • 222. Data: 2020-04-29 16:15:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 29 Apr 2020 05:31:22 -0700 (PDT), w
    <e...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Przez działającą zdalnie służbę zdrowia pewnie w jakiś grupach więcej umiera.

    Tak, ale to akurat dosyć jasne.

  • 223. Data: 2020-04-29 16:16:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 29 Apr 2020 14:54:29 +0200, w <r8bte5$ktt$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    om>, Kris

    > Ale niezła pisiorska bezczelność...
    > Najpierw sfałszują statystyki, a potem będą się INNYCH pytać, ile
    > powinny wynosić, gdyby nie fałszowali (mimo że liczenie to ich obowiązek).

    Do końca zmanipulować się nie da.
    Trzeba porównać liczby zgonów z innymi krajami.

    Jak się okaże, że w PL na "niewydolność" krążenia umarło 100% więcej osób, to
    przyczyna będzie w połowie oczywista.

    > Pewnie za kilka tygodni, gdy już nam sfałszują wybory, też się spytają o
    > prawdziwe wyniki....

    Sprawdź czy już nie głosowałeś :)

  • 224. Data: 2020-04-29 16:20:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oczami wyobraźni widzę jak chłopy albo ci od Bosaka oddają swoje głosy na Biedronia.
    Za bardzo z SF wybiegłes w przyszłość.

  • 225. Data: 2020-04-29 16:29:02
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-04-2020 o 15:42, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Moze tak policzyc, ze wygra ten co ma 49% poparcia.
    >
    > Zaraz - jest przewidziana druga tura, czy przy okazji obcieli ?

    Po to jest ten cały cyrk, żeby jej nie było....
    Im mniej ludzi zagłosuje, tym ich szanse rosną - przecież widzisz jacy
    zajadli po grupie - każą, to i pójdą.

    Formalnie nadal jest i będzie.

  • 227. Data: 2020-04-29 16:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz r...@p...pl.invalid ...

    -funeralna-nie-w
    bow-650477025378

    > Więcej spopielania niż klasycznych pogrzebów.

    Zdaje sie ze kłamia oboje.
    Bo wzrostu smiertelnosci o 30% rok do roku tez nie odnotowano.
    Ponoc raptem 200 osób.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 226. Data: 2020-04-29 16:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemek Jedrzejczak p...@g...com ...

    > Rozmówca WP przywołuje dane serwisu Euromomo, który przedstawia
    > raporty o śmiertelności w Europie (chodzi o wszystkie przypadki
    > zgonów, a nie tylko spowodowane Covid-19). Poza Włochami, Hiszpanią,
    > Francją, Wielką Brytanią, gdzie służba zdrowia upadła pod naporem
    > epidemii, wiele krajów nie odnotowuje wzrostu śmiertelności. Spadek
    > liczby zgonów widoczny jest np. w Austrii i Danii.

    Wydawałoby sie to oczywiste skoro np nie wykonuje sie operacji (wiec nie
    ma zgonów na stole - w jakims krótkim okresie bilans moze wyjsc na plus
    jezeli ryzykowne przypadki czekaja), ludzie nie pracuja wiec nie gina w
    wypadkach, nie pracuja ciezko wiec nie umieraja na jakies zawały etc.
    Z drugiej strony zamiast aktywnie wypoczywac, siedza w domu, wiec moze to
    zabija ich "zamiast".
    Przez puste drogi zgineło ponoc w marcu w PL ciut wiecej w wypadach.

    > Cud ? Góry urodziła mysz ;-)
    >
    > --Polska nie przekazuje danych do Euromomo. Według danych z
    > Ministerstwa Cyfryzacji przesłanych do GUS, w marcu 2020 r. zmarło
    > 36 tys. 557 osób. Różnica w stosunku do poprzedniego roku jest
    > niemal niezauważalna - 213 zgonów więcej.

    No i to juz mnie troche martwii.
    Dlaczego u nas umarło wiecej skoro w tamtych krajach mniej?

    > --To jeszcze nie tragedia, w marcu 2018 roku zmarło 40 tys. Polaków.
    >
    > Tak. Przed 2 laty padło też sporo Niemców. Na grypę :+)
    >
    > --Dane o liczbie zgonów za kwiecień 2020 GUS opublikuje pod koniec
    > maja.
    >
    > Oczywiście. Po wyborach :-)
    >
    > Podsumowując:
    > Pogłoski o końcu świata są mocno przesadzone :-)

    Juz kilka tygodni temu przytaczałem art pod tytułem COVID wielu osobom
    uratuje zycie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 228. Data: 2020-04-29 16:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Moze tak policzyc, ze wygra ten co ma 49% poparcia.
    >
    > Zaraz - jest przewidziana druga tura, czy przy okazji obcieli ?

    Szacuje sie ze liczenie głosów potrwa ponad miesiac.
    A druga tura po 14 dniach.
    wiec najprawdopodobniej do drugiej wejda ci najładniej uczesani ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

  • 229. Data: 2020-04-29 17:22:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    Hello J.F.,
    -funeralna-nie-wierzy-w-zabojczy-efekt-epidemii-spad
    ek-liczby-pogrzebow-6504770253785217a

    >Więcej spopielania niż klasycznych pogrzebów.

    To chyba tez wliczaja.

    J.

  • 230. Data: 2020-04-29 17:35:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.04.2020 o 15:52, Kris pisze:

    > Czyli zadupie+słuszna linia naszej partii.*

    Słuszne było zamknięcie szkół i przedszkoli. Cała reszta w większości z
    dupy.

    --
    Shrek