    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <u1b3vl3uykff$.sbd12egxahiu$.dlg@40tude.net>
    <2...@g...com>
    <d...@g...com>
    <86oat9vxu9go$.8tm2g5ndi5eo$.dlg@40tude.net>
    <r8hlqu$ukm$1$Cav@news.chmurka.net>
    <16wsbwiqybkk8$.prremg111z79$.dlg@40tude.net>
    <r8mre2$b74$1$Cav@news.chmurka.net>
    <3x6jqqiuy265$.uya43mjjm2du$.dlg@40tude.net>
    <r8ogdn$f7j$1$Cav@news.chmurka.net>
    <3...@4...net>
    <r8oivj$gon$1$Cav@news.chmurka.net>
    Subject: Re: Koronawirus - liczba zgonów
    Date: Mon, 4 May 2020 11:42:18 +0200

    dyskusyjnych:r8oivj$gon$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 04-05-2020 o 09:52, J.F. pisze:

    >Powinien policzyć wszystkich zmarłych z/na covid, a nie podawać
    >statystyki TYLKO tych, których wcześniej przetestował i do tego
    >lekarze

    Na ale na jakiej podstawie mialby to robic, jesli testu nie bylo ?

    >uznali za słuszne wpisać w akcie zgonu odpowiednią cyferkę.

    I znow - na jakiej podstawie mialby zmieniac decyzje lekarza ?

    Tylko dlaczego lekarze mieliby klamac w aktach zgonu ... wiec raczej
    sie skup, kto liczy glosy :-)

    A ze wirus atakuje wzglednie powoli, to zakladam, ze lekarze zdazyli
    zrobic test tym, co w ciezkim stanie u nich leza.

    >I z wyborami nie ma to żadnego związku?

    IMO niewielki, bo wybory nie wiadomo kiedy, a przeciez kraju nie mozna
    trzymac rok zamknietego :-)

    Ale moze sluchaja, co sie wyborcom nie podoba ...

    >Myślę, że nawet jak zrobią, to wyniki czegoś takiego nie są w stanie
    >się ostać.

    No coz - nie Ty bedziesz to ocenial, tylko SN i ewentualnie Piotrowicz
    i reszta TK.

    PO powinna zorganizowac akcje zbierania podpisow z wnioskiem o
    referendum w sprawie uniewaznienia wyborow - ale to po fakcie :-)

    >A skąd wiesz że to akurat przez brak interwencji?
    >W Szwecji wyrabiają...

    Na razie ?

    >Czyli nie wiedzą, że jeśli faktycznie jest źle, to będzie gorzej....

    Bo tez i nikt tak naprawde nie wie, jak to sie rozwija.
    Rzad pewnie zaniedbal sprawe wlasciwego wywiadu ... ale bo to
    Chinczykom mozna ufac ?

    Tak czy inaczej "zareagowal na czas" i na razie krematoria nam
    wyrabiaja.

    J.