  • Data: 2020-05-04 10:15:48
    Temat: Re: Koronawirus - liczba zgonów
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04-05-2020 o 09:52, J.F. pisze:

    > Czyli rzad powinien rzetelnie informowac - zmarlo wczoraj 15 osob
    > zarazonych wirusem, ale mieli ponad 75 lat, to ich nie szkoda :-P

    Powinien policzyć wszystkich zmarłych z/na covid, a nie podawać
    statystyki TYLKO tych, których wcześniej przetestował i do tego lekarze
    uznali za słuszne wpisać w akcie zgonu odpowiednią cyferkę.

    > Moze wyszlo za dobrze i trzeba poluzowac :-)

    I z wyborami nie ma to żadnego związku?

    > Myslisz, ze nie bedzie ?

    Myślę, że nawet jak zrobią, to wyniki czegoś takiego nie są w stanie się
    ostać.

    > Jak sie konczy brak interwencji to widzimy - krematoria nie wyrabiaja.

    A skąd wiesz że to akurat przez brak interwencji?
    W Szwecji wyrabiają...

    > Ewentualnie nie wiedzieli jak lockdown wyjdzie, wyszlo dobrze, wiec
    > teraz moga poluzowac troche.

    Czyli nie wiedzą, że jeśli faktycznie jest źle, to będzie gorzej....