  • Data: 2020-05-04 09:32:09
    Temat: Re: Koronawirus - liczba zgonów
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04-05-2020 o 08:20, J.F. pisze:

    > Powinienes jakos wybrac - mowimy "zmarli ze starosci", "na inne
    > choroby" czy "od koronawirusa" :-)

    Musiałbyś jeszcze rozróżniać z kim rozmawiasz, bo kompletnie nie wiem o
    co Ci chodzi....

    > Jesli nie wiecej.
    > Docelowo to mysle ze bedzie jak na tym statku czy szkole pozarniczej -
    > o 25% zarazonych, czyli pare mln.

    ,prof-simon-testujemy-troche-wiecej-niz-w-afryce-wie
    c-na-pewno.html#s=BoxOpLink

    > Wyborcza ... czy to dobre zrodlo ? :-)

    Do wytykania błędów i wypaczeń pis jak najbardziej.
    Do chwalenia rządu niekoniecznie.
    Więc zależy co chcesz osiągnąć - już same wątpliwości wiele o tym mówią....

    > Ale ale ... to sluszna linie ma nasza wladza, ze lockdown wprowadzila.

    To czemu teraz otworzyła gdy jest gorzej?

    > Ale przeciez wybory beda korespondencyjne.

    Tak mówili w tvpis, czy skąd ta wiedza?

    > Ale przeciez sam namawiasz do otwarcia wszystkiego :-)

    Oczywiście.
    A przy okazji wytykam działanie rządu na podstawie "co ludzie powiedzą"
    i brak spójnej koncepcji.

    Albo zamykali bez sensu, albo teraz bez sensu otwierają.
    Nie da się zjeść ciastka i mieć ciastka.

    W którym przypadku popełnili kardynalny błąd.