  • Data: 2012-03-15 17:41:46
    Temat: Re: Kornacki w piątek
    Od: mister <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-15 17:31, to pisze:
    > Kierowca autobusu spowodował.

    nie, zagrozenie spowodowal kornacki, ktory otworzyl i pozostawil otwarte
    drzwi.

    > Nie miał, skoro zawadził o drzwi otwarte kilka sekund wcześniej.

    gdyby kornacki kilka sekund wczesniej wlazl pod tylne kolo autobusu, tez
    bys obwinial jego kierowce, ze przejechal niewinnego dziennikarzyne
    ktory chcial nakrecic material o podwoziach autokarow turystycznych?

    > Wystarczy wiedzieć, że tył autobusu "zachodzi" i kontrolować, czy nic się
    > nie pojawiło w jego polu rażenia. Nie wiem jak Ty, ale ja bym tego
    > wymagał od kierowcy autobusu. Zresztą w ostatnich latach było w Warszawie
    > kilka wypadków tego rodzaju, gdzie kierowca autobusu czy ciężarówki nie
    > kontrolował, co się dzieje z tylną częścią jego pojazdu i skosił pieszego.

    a piesi stali na srodku jezdni przytuleni do autobusu?