  • Data: 2014-08-09 10:50:39
    Temat: Re: Korki na autostradach
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-08 22:40, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Cała Europa jak widać. Na A7/A9 we Francji najwięcej było Belgów (z
    > przyczepami), Holendrów (w kamperach), Szwajcarów (w beemach) i o dziwo
    > Szwedów na motorach.
    > Niemców i Francuzów z garbem na dachu (tych spieszących na prom w
    > Alegricas :-) ) też było trochę.
    > Spróbuj znaleźć domek/apartament w Hiszpanii dostępny od środy/czwartku
    > do np. wtorku dwa tygodnie później.

    Wakacje to trzeba planować wcześniej.
    Ja nie miałem problemów z rezerwacją od czwartku,
    tylko trzeba kliknąć w grudniu :-)
    A poza tym obecnie wybrałbym Asturię.
    Turyści inni niż hiszpańscy w tych drobnych
    nadmorskich miasteczkach na północy Hiszpanii pojawiają się sporadycznie
    (przez kilka dni pobytu widziałem 5 samochodów z obcą rejestracją)