eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKorektor siły hamowaniaRe: Korektor siły hamowania
  • Data: 2011-03-09 09:36:09
    Temat: Re: Korektor siły hamowania
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-03-08 18:16, szufla pisze:
    >>> Ok, najpierw napisz mi co to znaczy "korektor wlacza sie" ?:)
    >>
    >> To znaczy, że zaczyna odcinać przepływ cieczy pomiędzy pompą hamulcową a
    >> tłoczkiem.
    >
    > A normalnie jak stoi z nieobciazona tylna osia to nie odcina, czyli jest
    > wylaczony, tak?:)

    Normalnie stoi z nieobciążoną? Chłopie, wszystko plączesz.

    Jak stoi "normalnie" to tylna oś jest normalnie obciążona.
    Wtedy płyn przepływa swobodnie przez korektor, czyli tak jakby go nie było.
    Niczego on wtedy nie "koryguje" (ergo: nie działa - przynajmniej dla mnie,
    ale możesz mieć zdanie odrębne...).

    Przy normalnym hamowaniu tylna oś zostaje ODciążona, karoseria idzie
    w górę, odpowiedni zaworek w korektorze zatyka przepływ, czyli zmniejsza
    siłę hamowania -> koryguje ją. I na tym polega DZIAŁANIE tegoż korektora...

    A przy hamowaniu na rolkach nie występuje odciążenie osi (bo nie ma
    przyspieszenia/bezwładności) i korektor nie ma szansy wykazać że cokolwiek
    koryguje, czyli że w normalnym hamowaniu zadziała prawidłowo.
    Right?

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: