eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKorektor siły hamowaniaRe: Korektor siły hamowania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!217.153.128.5
    1.MISMATCH!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartners.pl!not-for-mail
    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Korektor siły hamowania
    Date: Wed, 09 Mar 2011 09:36:09 +0100
    Organization: GTS Energis
    Lines: 29
    Message-ID: <il7e5p$25o4$1@news2.ipartners.pl>
    References: <il3da1$f0j$1@inews.gazeta.pl>
    <4d753b42$0$2508$65785112@news.neostrada.pl>
    <il3f49$mdf$1@inews.gazeta.pl>
    <4d754357$0$2457$65785112@news.neostrada.pl>
    <il5ajd$19kn$1@news2.ipartners.pl> <il5b48$o2n$1@inews.gazeta.pl>
    <il5gbb$1bt3$1@news2.ipartners.pl> <il5jce$nus$1@inews.gazeta.pl>
    <il5mbu$1em2$1@news2.ipartners.pl> <il5o3v$ap5$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1299659769 71428 157.25.157.219 (9 Mar 2011 08:36:09 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 9 Mar 2011 08:36:09 GMT
    In-Reply-To: <il5o3v$ap5$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2355561
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-08 18:16, szufla pisze:
    >>> Ok, najpierw napisz mi co to znaczy "korektor wlacza sie" ?:)
    >>
    >> To znaczy, że zaczyna odcinać przepływ cieczy pomiędzy pompą hamulcową a
    >> tłoczkiem.
    >
    > A normalnie jak stoi z nieobciazona tylna osia to nie odcina, czyli jest
    > wylaczony, tak?:)

    Normalnie stoi z nieobciążoną? Chłopie, wszystko plączesz.

    Jak stoi "normalnie" to tylna oś jest normalnie obciążona.
    Wtedy płyn przepływa swobodnie przez korektor, czyli tak jakby go nie było.
    Niczego on wtedy nie "koryguje" (ergo: nie działa - przynajmniej dla mnie,
    ale możesz mieć zdanie odrębne...).

    Przy normalnym hamowaniu tylna oś zostaje ODciążona, karoseria idzie
    w górę, odpowiedni zaworek w korektorze zatyka przepływ, czyli zmniejsza
    siłę hamowania -> koryguje ją. I na tym polega DZIAŁANIE tegoż korektora...

    A przy hamowaniu na rolkach nie występuje odciążenie osi (bo nie ma
    przyspieszenia/bezwładności) i korektor nie ma szansy wykazać że cokolwiek
    koryguje, czyli że w normalnym hamowaniu zadziała prawidłowo.
    Right?

    --
    Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
    gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: