  • 1. Data: 2009-09-03 18:52:20
    Temat: [Canon 400D] Korekcja błysku.
    Od: "Ibanez" <i...@w...op.pl>

    Też tak macie, że zdjęcia z korekcją są niedoświetlone. Trzeba dać na plus
    ok. 1 EV i jest OK wtedy.
    U mnie efekt występuje zarówno z lampę zewnętrzną jak i wbudowaną.

    IA

  • 2. Data: 2009-09-03 19:37:01
    Temat: Re: Korekcja błysku.
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 3 Wrz, 20:52, "Ibanez" <i...@w...op.pl> wrote:
    > Też tak macie, że zdjęcia z korekcją są niedoświetlone. Trzeba dać na plus
    > ok. 1 EV i jest OK wtedy.
    > U mnie efekt występuje zarówno z lampę zewnętrzną jak i wbudowaną.
    >
    > IA

    Co?
    StaM

  • 3. Data: 2009-09-03 19:38:41
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 3 Wrz, 21:37, StaM <a...@y...com> wrote:
> [...]
    Na ciemnym jasnym tle-tak, na ciemnym nstawiam minus.
    StaM

  • 4. Data: 2009-09-03 19:41:54
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 3 Wrz, 21:38, StaM <a...@y...com> wrote:

    > Na ciemnym jasnym tle-tak, na ciemnym nstawiam minus.
    > StaM

    Jasny background = plus
    Ciemny = minus
    StaM

  • 5. Data: 2009-09-03 21:38:30
    Od: Pawel_W <p...@g...com>

    On 3 Wrz, 14:52, "Ibanez" <i...@w...op.pl> wrote:
    > Też tak macie, że zdjęcia z korekcją są niedoświetlone. Trzeba dać na plus
    > ok. 1 EV i jest OK wtedy.
    > U mnie efekt występuje zarówno z lampę zewnętrzną jak i wbudowaną.

    Nie. Czasami musze ustawiac na -1EV. Wszystko zalezy od:
    - koloru motywu, ktory fotografujesz
    - sposobu pomiaru ekspozycji
    - blysku na wprost, czy odbitego
    - system ttl, ktorego uzywasz (otrzymujesz wraz z aparatem i nie
    mozesz go zmienic :P), czyli - jakiej firmy masz aparat (jedne sobie
    radza lepiej a inne gorzej).

  • 6. Data: 2009-09-04 05:57:18
    Temat: Re: [Canon 400D] Korekcja błysku.
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "Ibanez" <i...@w...op.pl> napisał w wiadomości
    > Też tak macie, że zdjęcia z korekcją są niedoświetlone. Trzeba dać na plus
    > ok. 1 EV i jest OK wtedy.
    > U mnie efekt występuje zarówno z lampę zewnętrzną jak i wbudowaną.
    >
    > IA

    400D + 550EX: +2/3 EV - tak używałem
    z wewnątrzną: zwykle bez korekcji

    --
    Lol

  • 7. Data: 2009-09-04 08:36:50
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Też tak macie, że zdjęcia z korekcją są niedoświetlone.

    jesli z korekcja ( korekta ?) sa niedoswietlone tzn ze korekta jest
    bledna.

  • 8. Data: 2009-09-04 09:26:42
    Od: "Igor Adamiak" <i...@w...pl>

    Moja pomyłka.

  • 9. Data: 2009-09-04 13:31:17
    Od: "kris" <krzysztof@remlingerWYTNIJ@poczta.onet.pl.pl>

    > Też tak macie, że zdjęcia z korekcją są niedoświetlone. Trzeba dać na plus
    > ok. 1 EV i jest OK wtedy.
    > U mnie efekt występuje zarówno z lampę zewnętrzną jak i wbudowaną.
    >
    > IA

    nie zauwazylem tego a mialem 2 egzemlarze 400D
    -
    Pozdrawiam
    Krzysztof Remlinger
    fotografia: www.fotoempiria.com

  • 10. Data: 2009-09-04 17:11:21
    Od: "lux" <b...@a...de>

    norma w każdym Canonie. Ja w 400d robie tak samo.

    lux