  • Data: 2013-02-09 22:57:35
    Temat: Re: Kopia starego dysku twardego
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "JoteR" <j...@p...pl>

    > Raczej 1,44 ;->
    Tak :-)

    > Ile to może zajmować? 2, 3 dyskietki?
    Zajęte jest 10 MB. System to połowa. Niepotrzebne pliki z progamami na
    mszynę (Gkody)

    Znalazłem w domu komputer, który przyjął ten dysk. I wcale nie jakiś
    zabytek.
    Teraz myślę kupić jakiś dysk około 100 MB. Identycznego jak mój na Allegro
    nie widzę.
    Teraz tylko potrzebny program do zrobienia kopii/obrazu.
    Możecie coś polecić? Abym to ogarnął, bo zbyt biegły w tym nie jestem.

    Robert