  • Data: 2013-02-10 12:15:44
    Temat: Re: Kopia starego dysku twardego
    Od: "Irokez" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5116d4dd$0$1217$65785112@news.neostrada.pl...
    > "nadir" <n...@h...org>
    > Karta sterująca sterownikami silników krokowych i pneumatyką, krańcówkami
    > itd jest ISA. Program jest pod DOS-em.

    Jak maszyna to może w Rack 19 cali komputer wsadzić?
    Mam też maszynki gdzie właśnie jest program pod DOS, karta pomiarowa ISA
    (prądy, sterowanie we/wy cyfrowe).
    Jest sobie rack, siedzi sobie tam takie backplane
    http://mediaserver.voxtechnologies.com/FileCache/VTC
    1763184-10.pdf
    do tego karta z PC'tem
    http://mediaserver.voxtechnologies.com/FileCache/IOW
    A-GX-R1-1763686481.pdf
    i jest współczesny komputer z ISA, typowa przemysłówka
    Nie ma problemu z dyskami, na USB 2.0 w DOS są sterowniki, itp, itd.

    Moszesz też poszukać backplane i karty PCI-ISA
    http://iei.industrialpartner.com/single-board-comput
    ers/half-size/

    Masz wtedy i stare ISA i nowe PCI

    > Docelowo i tak zmienię sterowanie na okienkowe. Potrzebuję tylko teraz
    > doraźnego rozwiązania.

    Jak okienka nie będą robiły problemu z kartą ISA i softem, ewentualnie soft
    piszesz sam, to czemu nie.

    --
    Irokez